Recensie Anna, Delft 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

d.dubbeldik

Newbie
Forumpionier
16
12/07/21
21
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/delft/5796630-anna#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Woensdagmiddag heb ik afgesproken met Anna in Delft. Anna is een slanke en mooie dame met mooi lang zwart haar. Contact leggen was geen probleem en kreeg eerst globale locatie gegevens en eenmaal in de buurt kreeg ik het huisnummer. De locatie was een jaren 50 flat in de buurt van rijksweg 13. Afgesproken voor €100 voor een half uur. Bij binnenkomst en het overleg en de betaling was het of ze helemaal niet wist wat er in haar advertentie op kinky staat. Het was veel verwarring en onbegrip. Na met te hebben uitgekleed en gewassen zijn we begonnen en binnen een paar tellen zat er een condoom mijn jonge heer en kon het genieten beginnen. Helaas het pijpwerk was hard en gevoelloos en van korte duur en na 5 minuten was dit klaar en moest het neuken beginnen. Gezien de grootte van mijn jongeheer wilde de ze maar in één standje neuken, maar gelukkig was het mijn favoriete standje en wel doggy staand. En dit was best lekker en ik kreeg de opdracht om rustig te beginnen en heb dit ook gedaan en heb het tempo langzaam opgevoerd. Ze moedigde me aan om snel klaar te komen, maar ik heb mijn tijd genomen. Na 15 minuten heb ik het handmatig afgemaakt en ben na het nodige waswerk snel vertrokken met de gedachte "die ziet mij nooit meer teruggg"
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan