Recensie Anna (Dominicaanse), Gent, Belgradostraat 22L (nachtshift) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diderik

Wandelaar
54
07/12/21
48
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vannacht op stap geweest in Gent en na een rondje kijken beslist om bij een sympathiek lachende latina binnen te stappen. Ik vond haar na dat rondje de meest in het oogspringende kwa figuur. Bovendien niet eentje die te veel moeite doet om je binnen te lokken, maar je wel vriendelijk begroet als je haar aankijkt.

Ze werkt al 3 jaar in Gent en is 29 jaar, vertelde ze me. Ze werkt meestal een 5 tal weken intens in de nachtshift en besteed dan 2 weken aan haar gezin.
Ze vroeg meteen 50€ als start geld en ging me voor naar het 1e verdiep waar een volledig ingerichte werkkamer is met allerlei spel- en verkleedattributen.
Ze vroeg of ik me wilde uitkleden en ging snel nog even naar beneden.
Terug in de kamer waste ze zichzelf. Ik verfriste mezelf ook even snel aan de wastafel.
Nadat ik, op haar uitnodiging, op het bed was gaan liggen, nam ze een rubbertje in haar mond en plaatste vakkundig deze op zijn plaats. Na enkele aangename en veelbelovende bewegingen met haar mond stelde ze me een prostaatmassage voor, waar ik ben op ingegaan. Ze zat op haar knieën naast mij zo, dat ik met mijn vingers rustig haar onderkant kon betasten en verkennen. Ze liet me ook met mijn vingers intern op onderzoek gaan.
Ze deed het pijp- en zuigwerk met niet te overdreven veel animo en bijkomende geluidjes en kreetjes, waardoor ik makkelijk tot het lossen van mijn lading overging.
Ze verzorgde dan de nodige schoonmaakwerken en liet me verder nog even nagenieten en haar mooie lijf bewonderen.
Voldaan ben ik weer vertrokken.
Als het weer een rustige nacht is, en ze is aanwezig, is de kans bestaande dat ik er nog eens binnenstap om andere ervaringen met haar op te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan