Recensie Anna, Gent, Schepenenvijverstraat 8 L (dag)(bar Crazy Cabaret) 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Deze middag een bezoekje gebracht aan Anna. Betaald voor een halfuurtje en een heerlijke halfuurtje beleefd. Het was mijn eerste keer bij Anna en absoluut voor herhaling vatbaar!
Na binnenkomst op de kamer mij uitgekleed, waarop zij heel uitdagend voor mij kwam staan en met mijn jonge heer aan de haal ging. Hierbij mocht ik haar overal betasten en ook al heerlijk met haar mocht kussen.
Op bed plaats mogen nemen waarop zij mij een heerlijke pijpbeurt gaf en ik haar weer overal mocht betasten. Tussendoor wat kussen waarna ze ging verzitten en heerlijk met haar benen wijd op de bed rand plaatsnam, hierdoor kon ik haar lekker vingeren waar zij doorging met de pijpbeurt. Na dit heerlijke voorspel kwam ze bovenop mij zitten. En wat een heerlijk uitzicht heb je dan, wauw! Een fantastisch stel tieten om heerlijk in je mond te nemen. Na de cowgirl overgegaan op missio, hierbij een been in mijn nek waardoor ik fantastisch kon doorstoten. Ze kijkt je ook verschrikkelijk geil aan wat een aanzicht weer.
Nog een keer overgegaan op doggy waarbij je ook heerlijk mag doorstoten! Om het af te maken weer op bed gaan liggen waarbij ze me aftrok, steeds uitdagend naar mij kijkend en op het hoogtepunt mij heerlijk in m'n nek kuste/likte.
Na afloop een wasje en nog een praatje en een perfect halfuurtje zat er helaas weer op.
Al met al een heerlijke vrouw en zeker nog een bezoekje waard!

Terug
Bovenaan Onderaan