Recensie Anna (Hongarije), 40, Gent, Schepenenvijverstraat 23 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
109
01/05/22
123
13
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Normaal kom ik nooit naar Gent, want Antwerpen SKW heb ik altijd beter gevonden....nu blijkt dat ik toch Gent beter had vermeden... De dames in SKW proberen meestal de klanten te binden omdat er weinig volk is.

Anna of uitgesproken als Ganna:
Zeer slanke, blonde en goedlachse dame.
Ze is 40 maar ziet er heel jeugdig en vriendelijk uit. Ik had ze 25-30 geschat...ze heeft valse wenkbrauwen met een potlood getekend of tattoo ofzo.

Op haar rug, aan haar rechterschouder, is er een tattoo van een oude vent...

Eenmaal op kamer moest alles snel snel op haar commando....na 3 minuten amper binnen begint ze stilletjes te vloeken ...
Langs doggy wilde ik het afmaken dan rap rap maar... ondertussen was mijn erectie al weg. Een geldwolf.
Kutservice 🤣 ik wens deze soort dames alleen maar al het negatieve dat het universum te bieden heeft. Karma is a bitch 👊

50 euro lichter, maar bon, nooit meer Gent voor mij.
 
Vervelend dat je zo een slechte service hebt gehad!
Maar om nooit meer naar Gent te komen door 1 slechte ervaring lijkt mij ook wat overdreven.
We hebben ook een aantal dames die zeer correcte service leveren in ons mooie Gent!
 
Idd, niet alle dames in Gent zijn nu slecht.
Onze mede wandelaar heeft er een verkeerde uit gekozen en vooral op dit adres zit weinig goeds.
Jaren geleden op dit adres mij ook een paar keer in de val laten lokken.
Enkel de verdwenen Antonia was de moeite.
Ik zou zeggen geef het na 1 negatieve ervaring nu niet op.
Onze mede wandelaar heeft vooral ervaring in Antwerpen en Antwerpen is nu Gent niet maar er zijn hier ook leuke dames die de moeite zijn om te bezoeken.
Zwart wit is nooit goed, anders was de buurt allang opgedoekt.
 
Idd, niet alle dames in Gent zijn nu slecht.
Onze mede wandelaar heeft er een verkeerde uit gekozen en vooral op dit adres zit weinig goeds.
Jaren geleden op dit adres mij ook een paar keer in de val laten lokken.
Enkel de verdwenen Antonia was de moeite.
Ik zou zeggen geef het na 1 negatieve ervaring nu niet op.
Onze mede wandelaar heeft vooral ervaring in Antwerpen en Antwerpen is nu Gent niet maar er zijn hier ook leuke dames die de moeite zijn om te bezoeken.
Zwart wit is nooit goed, anders was de buurt allang opgedoekt.
Volledig akkoord L,

Heb net dezelfde ervaring als u op dit adres.

Antonia was idd. de grote uitzondering...
Dat was echt een superlief meisje, mooi en iemand met zin voor humor en al zeker geen klokkenkijkster...

Maar inderdaad, vroeg of laat 'botst' een mens dan op iemand waarmee het 'klikt' en waarmee je je goed en op je gemak voelt...

Zelf ben ik een bijzonder kieskeurig persoon maar vroeg of laat ontmoet je wel - ook in Gent - een goeie, lieve mooi ogende dame, de teleurstellingen moet je er - zeker bij raamprostitutie - hoe dan ook bijnemen.

Grt. D.
 
Heel juiste verwoording van wandelaar, lievadibas en dorisday.
Jammer genoeg heb je uit een dozijn net de slechte vis eruit getrokken.
Er zijn idd betere dames in Gent.
Denk maar bv aan alondra, of Alexandra die even verderop in de straat zit en vorige week bezocht. Geen topservice gekregen maar was wel ok. Mooi meisje en ze was lief. Meestal aan de deur zie je welk vlees je in de kuip hebt. Als ze al direct beginnen van no touch baby en dit en dat dan weet ik al meer dan genoeg. Bij Alexandra bv heb ik kennis gemaakt aan de deur en eenmaal ik voelde dat het goed zat verhuizden mijn hand al snel naar haar kontje, ze zei daarop niks en dan weet ik al dat het wel snor zit. Antonia was ook zo iemand. Nooit heeft ze me afgewezen over dit soort dingen. Karakter van de meisjes komt al heel snel naar boven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan