Recensie Anna, Hoorn (voorheen Purmerend, Amstelveen) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
01/07/21
1.734
93
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6476731-anna#overview
Totale kosten (in euro)
180 €
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had eigenlijk met Sofia afgesproken, maar bij binnenkomst op een bekend adres in Amstelveen, stond naar mijn idee een ander vrouwtje achter de deur.
Misschien had ik gelijk moeten omdraaien, maar ik dacht we zien wel.
Betaald voor een uurtje 150€ en 30€ extra voor neuken zonder condoom.
thank you very much, is ongeveer haar engelse woordenschat, maar verder niet getreurd.
Ze begon met opwarmen, likken aan mijn tepels waardoor mijn pik al snel omhoog kwam.
Vervolgt met pijpen zonder condoom, in standaardprijs, en dat doet ze erg lekker.
Niet echt deepthroat, handje erbij, maar afwisselend in tempo en gebruik van haar tong.
Daarna lekker liggen tongzoenen.
MIjn pik werd al richting haar poes gestuurd, maar op de zij liggend lukte dat niet.
Gewisseld naar missio en met een kreetje gleed mijn pik zonder condoom haar grot binnen.
Verrassend nauw en was wel erg lekker.
Ik zou bijna klaarkomen, dus maar effe eruit.
Ik dacht ik ga haar effe beffen, maar ze draaide naar doggy.
Ze heeft niet echt een kont, met dikke billen om tegen aan te stoten.
Maar mijn pik werd vakkundig in haar grot gemasseerd, zodat ik veel te vroeg klaar kwam.
Mijn pik werd schoongemaakt en ze ging zichzelf wassen.
Pas twintig minuten om van mijn uurtje, dus tijd zat voor een tweede ronde.
Bij terugkomst hield ze echter haar mondje gesloten.
Ik kon wel een massage krijgen.
Nog even tegengestribbeld, maar ze kon niet zo goed engels.
Mij maar omgedraaid voor een ontspannende massage.
Ze is in zijn totaliteit wel lief en aardig en neemt aardig initiatief in het begin, maar geen tweede ronde mogelijk, dus boek haar voor 30 minuten.
Volgens de advertentie 36, maar ik denk toch wel ruim boven de 40.
Lelijke buik van kinderen krijgen of ooit veel afgevallen, maar niet als echt storend ervaren.
Dus beetje mixed feelings over deze date.
Eerste ronde sex was prima, de sterrenbeoordeling betreft dan ook alleen de eerste ronde sex.
Tweede ronde niet van gekomen, dus kom ik ook niet op herhaling bij haar.
Lieve en aardige Milf dus, hielp zelfs met kleren en schoenen weer aantrekken.

Ik ga niet op herhaling dus, maar ik zou zeggen als je voor goede sex wil gaan en niet voor de looks, boek haar voor 30 of 45 minuten.
 
met pijpen zonder en neuken zonder heeft ze geen probleem, dus ik denk dat klaarkomen in de mond ook wel kan.
Fisten, squirten lijkt ze mij geen type voor, maar staat wel bij mogelijkheden.
Let wel haar Engels is belabberd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6476731-anna#overview
Totale kosten (in euro)
180 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Twee keer geweest bij deze dame. De eerste keer was een trio met Sofia. Bare trio stond namelijk nog op mijn bucketlist, dus ik sloeg mijn slag bij deze dames. Helaas wilde Sofia geen bare. Ik vond de ervaring met Sofia ook tegenvallen, maar daar ga ik me verder niet over uitlaten in dit topic. Beide dames waren wel heel lief. Qua uiterlijk hebben ze allebei geen kont, zijn ze niet heel slank en ook niet dik, maar ze zijn allebei wel MILFs. Communicatie is wel een ding: beide dames spreken gebrekkig Engels, maar daar kom je natuurlijk niet voor (pun intended) ?

Anna heb ik wel bare kunnen neuken en ze tongzoent als een gek. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik op korte termijn een tweede afspraak heb gemaakt, nu 1-op-1 met Anna. Bij binnenkomst herkende ze me nog en vroeg ze hoe het ging. Ik tilde haar op en ging met haar naar de kamer. Daar hebben we elkaar al zoenend zitten uitkleden. Toen we allebei uitgekleed waren, ging ik zitten op de stoel in de kamer. Zij ging op haar knieën en gaf me een heerlijke pijpbeurt. Ik wilde nog niet klaarkomen dus ik tilde haar weer op en legde haar neer op bed. Daar heb ik haar een lange befbeurt gegeven, waar ze zeker van kon genieten. Vervolgens hebben we heel ff liggen knuffelen waarna zij op me kwam zitten en mijn lul zc erin schoof. Terwijl ze op en neer bewoog, zoende ze me en ik voelde haar schokkend klaarkomen terwijl ik in haar klaarkwam. Ik voelde die spieren in haar kut herhaaldelijk samentrekken en ontspannen om mijn lul. HEERLIJK. Ze ging van me af, veegde alles en ging zich weer wassen. De rest van de tijd hebben we gevuld met een massage en knuffelen. Bij het afscheid zei ze nog 'miss you' tegen me, was wel leuk.

Uiteindelijk dus iets anders kunnen afstrepen van mijn bucketlist: de bare GFE!
 
Twee keer geweest bij deze dame. De eerste keer was een trio met Sofia. Bare trio stond namelijk nog op mijn bucketlist, dus ik sloeg mijn slag bij deze dames. Helaas wilde Sofia geen bare. Ik vond de ervaring met Sofia ook tegenvallen, maar daar ga ik me verder niet over uitlaten in dit topic. Beide dames waren wel heel lief. Qua uiterlijk hebben ze allebei geen kont, zijn ze niet heel slank en ook niet dik, maar ze zijn allebei wel MILFs. Communicatie is wel een ding: beide dames spreken gebrekkig Engels, maar daar kom je natuurlijk niet voor (pun intended) ?

Anna heb ik wel bare kunnen neuken en ze tongzoent als een gek. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik op korte termijn een tweede afspraak heb gemaakt, nu 1-op-1 met Anna. Bij binnenkomst herkende ze me nog en vroeg ze hoe het ging. Ik tilde haar op en ging met haar naar de kamer. Daar hebben we elkaar al zoenend zitten uitkleden. Toen we allebei uitgekleed waren, ging ik zitten op de stoel in de kamer. Zij ging op haar knieën en gaf me een heerlijke pijpbeurt. Ik wilde nog niet klaarkomen dus ik tilde haar weer op en legde haar neer op bed. Daar heb ik haar een lange befbeurt gegeven, waar ze zeker van kon genieten. Vervolgens hebben we heel ff liggen knuffelen waarna zij op me kwam zitten en mijn lul zc erin schoof. Terwijl ze op en neer bewoog, zoende ze me en ik voelde haar schokkend klaarkomen terwijl ik in haar klaarkwam. Ik voelde die spieren in haar kut herhaaldelijk samentrekken en ontspannen om mijn lul. HEERLIJK. Ze ging van me af, veegde alles en ging zich weer wassen. De rest van de tijd hebben we gevuld met een massage en knuffelen. Bij het afscheid zei ze nog 'miss you' tegen me, was wel leuk.

Uiteindelijk dus iets anders kunnen afstrepen van mijn bucketlist: de bare GFE!
Op de foto's ziet de tepel van die Sofia er wat apart uit, kun je me iets meer vertellen, of dit in werkelijkheid ook zo is, ze lijken wel groot, maar doormidden ofzo, ;) die van Yuki Yuki zijn heerlijk, die heb k gister nog geproeft
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6476731-anna#overview
Totale kosten (in euro)
180 €
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan bovenstaande positieve recensies beamen. Het is een zeer lieve vrouw die alles doet om het je naar de zin te maken. Heerlijk en heel lang met Anna liggen neuken, diverse standjes, haar kutje voelt heerlijk aan. We zijn niet aan pijpen toe gekomen.
Twee minpuntjes. Anna spreekt weinig Engels en Anna is wel een klokkijker. Dat laatste is jammer, onnodig. Ik stond na 55 minuten weer buiten.
Denk dat ik toch nog een keer terug ga.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan