Recensie Anna (Kroa), Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k707 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
317
16/06/23
612
161
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Kroatische Anna werkt nu al een paar jaar in Duisburg, en ik heb haar denk ik in 2022 al geneukt (m'n aantekeningen waren toen nog niet zo precies). Ze is nu 23 jaar. Ze is knap, mooie ogen, sluik haar. VAn dichtbij zie je dat ze wat puistjes onder de makeup heeft. Ze is lekker slank, klein, kleine mooie tietjes, klein rond kontje. Lekker.

Ze is vriendelijk, pijpt prima en ze voelt heerlijk. Fijne meid.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Kroatische Anna werkt nu al een paar jaar in Duisburg, en ik heb haar denk ik in 2022 al geneukt (m'n aantekeningen waren toen nog niet zo precies). Ze is nu 23 jaar. Ze is knap, mooie ogen, sluik haar. VAn dichtbij zie je dat ze wat puistjes onder de makeup heeft. Ze is lekker slank, klein, kleine mooie tietjes, klein rond kontje. Lekker.

Ze is vriendelijk, pijpt prima en ze voelt heerlijk. Fijne meid.
Gisteren eind van de middag bij Anna geweest. Super mooi meisje. Beetje rustig maar later toen we van Duits op Engels overgingen kwam de spraakwaterval los. Volgens haar zeggen nu 5 maanden in Duisburg. @damestester weet dus niet of jouw administratie idd goed is….
Prettige 20 minuten met Anna gehad. Pijpen, cowgirl, doggy en met het handje afgemaakt. Ga zeker nog eens terug

Gisteren eind van de middag bij Anna geweest. Super mooi meisje. Beetje rustig maar later toen we van Duits op Engels overgingen kwam de spraakwaterval los. Volgens haar zeggen nu 5 maanden in Duisburg. @damestester weet dus niet of jouw administratie idd goed is….
Prettige 20 minuten met Anna gehad. Pijpen, cowgirl, doggy en met het handje afgemaakt. Ga zeker nog eens terug
mijn ervaring is dat de dames wel vaker niet eerlijk zijn over hoe lang ze ergens werken. Ze was ook een tijd weg, volgens mij.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Ik denk niet dat ze er echt wat aan kon doen, het was een zaterdagnacht een paar weken terug, laat, warm en vol met volk wat als hyena's om de dames heenstond. Maar ik heb er weinig aan gehad, de service zelf was prima, alleen volledig op de automatische piloot. Er kwam geen woord of vraag vanuit haar kant, ze nam ook nog eens de telefoon op tijdens de daad, en zonderde zich na afloop snel weer af. Maar ze was ook zeker niet arrogant, haar houding was in orde, ze reageerde normaal en lief op vragen. Ook de hygiene was goed, na afloop waste ze zich uitgebreid. Maar was snel van bed af om dat te doen, en alweer gefocust op de volgende.

Het was gewoon allemaal heel professioneel, ze kreunde op de juiste momenten, zei ongetwijfeld precies op de klok na 10 minuten dat het tijd was om af te ronden. Haar lichaam is fantastisch, slank, kleine maar volle borsten. Maar mocht je voor een beetje illusie of intimiteit komen, ga dan niet op het drukste moment naar haar.

Nogal tegenstrijdig misschien, maar het komt er op neer dat als je je fantasie de vrije loop wil laten en een best knappe meid met geweldig lichaam stevig wil nemen, je prima terecht kunt. Als je niet continu het gevoel wil hebben dat je hebt betaald voor een snelle handeling, moet je niet bij haar zijn, of in ieder geval niet op zo'n druk moment.

Terug
Bovenaan Onderaan