Recensie Anna, Kuurne 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dondelinger

Newbie
2
01/12/22
2
2
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-anna-in-kuurne.html
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag, na heel lang twijfelen, eens afgesproken met Anna uit Kuurne.
Afspreken ging redelijk vlot, gebeld, niemand nam op maar ik kreeg onmiddellijk een sms van haar. 150€ voor een uur met kussen, lapdance, striptease, knuffelen en de gewone standaard dingen. 50€ extra voor neuken zonder condoom. direct een afspraak gemaakt voor een uur.
Eenmaal aangekomen stond ik voor een gesloten deur en nergens een bel te bespeuren. Ze ontvangt op de **** in Kuurne boven een ******zaak. Bericht gestuurd en 2 min mogen wachten voor de deur open ging. De mannen die op de terras van het café ernaast stonden te roken bekeken mij alsof ik kweet nie wat of wie was.
Toen de deur open ging stond er een zeer lang, mager meisje. Een droge goodmorning en direct door naar vanachteren. Geen knuffel, geen zoen, niets. Dan gewoon betaald voor een uur (150€) en ze begon direct te zagen dat ik ze wakker gemaakt had toen ik haar opbelde. Ik belde om 10h30 voor een afspraak om 11h. Enfin, haar manier van doen was niet zo goed voor de zenuwen want ik was al zeer nerveus en zij maakte het alleen maar erger. Ik moest me neerleggen op bed. "Do you like a massage?", ja naturlijk, wie niet. Dus een halve fles babyolie op mijn rug, drie keer wrijven en ze was klaar.
"Do you like to eat pussy?" Ja, dus ze legde zich op haar rug, maar omdat ze echt een zeer mooie kont heeft vroeg ik haar om zich op handen en knieën te zetten. Heel mooi zich, die donkere, bijna perfecte kont. Hygiëne was goed, maar ergens te veel aankomen mocht niet. Amper haar kont mogen aanraken en haar poesje zeker niet, dus vingeren mocht ik ook vergeten.
Na een halve minuut pijpen merkte ze op dat het wellicht niet zou gaan om te neuken vermits hij niet helemaal hard kwam. Eerste keer dat dit gebeurde dus het begon in mijn kop te spelen. Dan mezelf maar afgetrokken tot ik klaar kwam terwijl ik aan het tepels zoog. Na het klaarkomen op mijn buik, waar ze op aandrong mocht ik zelf de melk opkuisen.
Nog 2 minuten small talk en hup weer weg, geen afscheidszoen of knuffel, enkel een droge bye.

Zeer teleurgesteld en boos op mezelf naar buiten gestapt. 150€ in de vuilbak.

Deze meid is te mijden!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan