Recensie Anna-Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 13/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Woensdag Anna Maria weer eens bezocht. Ik kwam haar op straat tegen toen ze nog moest starten. Haar toen al gevraagd om een totaal andere outfit aan te trekken. Dat heeft ze gedaan, een heel ander latex setje, en toen ik op de kamer was heeft ze een prachtig en super sexy lingeriesetje aan gedaan. Als je wilt dat ze dat eens aan doet gewoon op de kamer vragen, en dan doet ze het aan. Ze vindt het echter veel te bloot om in het raam te dragen.

Ik heb in elk geval een heerlijk uurtje gehad met een super sexy Anna Maria in die witte lingerie.

Komende woensdag is haar laatste werkdag, dan vertrekt ze weer voor 2 of 3 weken op verlof.

Was daar straks weer in de buurt en was aangenaam verrast dat Anna nog steeds hier was.
Ze zei dat ze toch nog een weekje langer hier bleef.
Dan heeft ze me weer lekker gedomineerd maar deze keer volledig getransformeerd als een echte dominatrix met rood haar voel het zweepje nog op me billen
Wat een meid ga zeker nog langs voor ze 20 december vertrekt

The professor

Afgelopen weekend weer een uurtje plezier gehad met Anna Maria. Ze heeft even wat nieuws en harders uitgeprobeerd, maar dat bleek niet echt mijn ding, en we zijn dan ook snel terug over gestapt op het softere werk waar ik wel enorm van kan genieten, en zalig en heftig klaar gekomen. Anna Maria heeft ook haar magische handjes weer goed weten te gebruiken. Daar kan echt geen enkele dame tegenop. Alleen al voor die handjes is Anna Maria al een bezoek waard.

Tip voor de liefhebbers van het heftigere extremere werk. Vraag Anna Maria om de rol van Patricia aan te nemen en zich op je uit te laten leven.

Laatst bewerkt:
donderdagavond 13-3-2025 heb ik anne-maria nog gezien
Inderdaad. Ben vorige week donderdagavond 13e half uur bij haar geweest. Maar was niet zo content deze keer omdat ik maar half uur wou blijven. En nadien nog geld bijvragen. Na 20 minuten was het klaar en is voor mij de laatste keer geweest.

Ze was net terug van Roemenië en binnen paar weken zou ze terug weggaan.

Ik betaal altijd gewoon €200 voor een vol uur bij Anna Maria.
Anna Maria is niet de meest gulle dame als het op 'tijd' aan komt, maar ik heb daar nog nooit een probleem mee gehad. Ik durf er zelfs af toe wel eens gewoon voor slechts 50 euro binnen springen, en dat aanvaardt ze ook met de glimlach. Daar krijg je dan 15 minuten seks voor, geen 16 :) , plus een paar minuutjes 'voor en na tijd'. Binnen die tijd kan je lang niet alles doen waar Anna Maria bedreven in is, maar dat is overal zo.

Ik heb zelfs bij een standaarddate van slechts 50 euro nog nooit geweten dat ze duidelijk liet blijken dat het niet genoeg was. Een andere keer dan weer eens wat meer eurootjes dan he. Maar nu is 50 beter dan niets. Zij weet dat. En zij weet ook wel waarom.

Natuurlijk zou zij liever telkens 100 of 150 of meer euro zien. Maar geld bijvragen achteraf, dat is me nog nooit overkomen bij haar. Zij zal wel eens vragen: blijf je nog langer? Maar als je nee zegt, dan blijft het daarbij.

Terug
Bovenaan Onderaan