Recensie Anna-Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 13/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als Anna-Maria niets voor jou is, geen probleem, er zijn tal van andere dames, voor elk wat wils. Ik kom al heel lang bij AM en ben er nog nooit bedrogen buitengekomen. Ook als ik aan het wandelen ben is ze altijd in voor een praatje.
 
Ik denk dat de anderen uit hun nek lullig ipv ik. Het is in elk geval duidelijk dat ze Anna Maria niet kennen.
Ik ken Anna Maria ondertussen al wel een tijdje en volgens mij heeft iedereen wel een beetje gelijk. Ze zal net als wij ook wel haar voorkeuren hebben en als je daar niet echt bij hoort zal de ervaring minder zijn. Voor mij blijft het een leuke dame, weliswaar met wat rare gewoonten 😉
 
In de avond staat ons zot Marieke toch vaak werkloos achter haar raam te koekeloeren. Dat is toch mijn indruk de keren dat ik er kom. Ze zal het meer voor de dagsloebers hebben dan. Ik ben haar eens per toeval tegen gekomen na haar shift, en in jeans en sneakers zit ze er uit als your girl next door. Vermoedelijk speelt zot Marieke dus een spelleke. Om die reden zal ik nooit bij dergelijke schepsels binnen stappen. Een raamdame verdient een respectvolle behandeling, maar zo ook de brave wandelaar.
je vertelt gewoon een indruk die je hebt, zonder dat je de waarheid kent. Anna Maria heeft bina steeds ook bij avond veel klanten. Veel terugkomklanten ook. Dat zegt veel. Begrijp ik je bericht goed, en ben je er nog nooit binnen geweest??? Maar wel een oordeel neerschrijven...
 
Ik denk dat de heer Janus wat uit zijne frak aan het lullen is.
De heer Janus lult helemaal niet uit zijn nek. Hij is er vaak genoeg om te weten hoe de vork aan de steel zit. Wat mij betreft, heeft hij gelijk. Ik ga al meer dan 5 jaar regelmatig bij Anna Maria eens binnen. Wetende dat ik zelf de mooiste en de liefste vriendin heb (lol) is dat toch straf, en ik ben er nog nooit ontevreden buiten gekomen.
 
Ik ben ook een keer bij haar geweest. Heb toen wat plussen en minnen geschreven. Helaas is mijn recensie later door gezellige SKW wandelaars uit het verband gehaald. Zodat mijn verhaal verwijderd is. Wat wel grappig was dat ze toen ik een half jaar later er weer was ze spontaan naar buiten kwam. Oh you are shy guy from the Netherlands.
 
In de avond staat ons zot Marieke toch vaak werkloos achter haar raam te koekeloeren. Dat is toch mijn indruk de keren dat ik er kom. Ze zal het meer voor de dagsloebers hebben dan. Ik ben haar eens per toeval tegen gekomen na haar shift, en in jeans en sneakers zit ze er uit als your girl next door. Vermoedelijk speelt zot Marieke dus een spelleke. Om die reden zal ik nooit bij dergelijke schepsels binnen stappen. Een raamdame verdient een respectvolle behandeling, maar zo ook de brave wandelaar.
 
Als je nooit bij " een schepsel" zou binnengaan dat een spelletje speelt, zou je in het skw -en bij uitbreiding bij geen enkele dvp- mogen binnengaan...
Het zijn toch allemaal actrices, wat niet betekent dat ze je allemaal op dezelfde manier benaderen of je even sympathiek vinden.
Soms kan er zelfs een welgemeende, vriendschappelijke band ontstaan....
Ik heb Anna Maria, net als andere dvp's, ook al op straat gezien, en het is nu eenmaal zo: sommigen zien er op straat beter uit dan in hun vitrine en omgekeerd ....
 
Laatst bewerkt:
je vertelt gewoon een indruk die je hebt, zonder dat je de waarheid kent. Anna Maria heeft bina steeds ook bij avond veel klanten. Veel terugkomklanten ook. Dat zegt veel. Begrijp ik je bericht goed, en ben je er nog nooit binnen geweest??? Maar wel een oordeel neerschrijven...
De heer Janus lult helemaal niet uit zijn nek. Hij is er vaak genoeg om te weten hoe de vork aan de steel zit. Wat mij betreft, heeft hij gelijk. Ik ga al meer dan 5 jaar regelmatig bij Anna Maria eens binnen. Wetende dat ik zelf de mooiste en de liefste vriendin heb (lol) is dat toch straf, en ik ben er nog nooit ontevreden buiten gekomen.

De Kerk heeft gesproken nu is het klaar ...
Opletten dat je niet verbannen wordt door over hoeren te schrijven ...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben na lang wandelen ook eens bij deze dame binnen gegaan. Ik voldoe volledig aan haar doelgroep en dat was ook te merken want zij stond mij uitvoerig te wenken vanachter het raam. Uiteindelijk de stap gewaagd.

Service was ok, maar niet om ontzettend wild van te worden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook eens bezocht, ze deed al tekens met een smile om binnen te komen en ik vroeg of het goed was 50 voor 15 min. en ze zei dat het goed was maar ik stond al binnen en ze zei dat ze geen mannen onder de 40 aanvaard en tja mijne pas ligt nog in de wagen maar rijbewijs was ook goed.
Ik zei dat ik het wel wilde halen en ging terug naar mijn wagen en toen ik terugkwam had ze niet gedacht dat ik zou terugkomen, de meeste zeggen van wel maar doen het niet.
Ik gaf mijne pas en keek die uitvoerig en al giechelend zei ze dat ik er veel jonger uitzag en ze begon al met te vragen of ik niet langer wilde blijven maar ik zei dat ik altijd met 50 euro wil beginnen voor de eerste keer.
Ik moest wel mijn handen onder de warmwaterkraan houden want ze voelden (te) koud aan en mocht plaatsnemen op bed en ze zei dat ze mij wat verlegen vond.
Met de nodige keukenrol rond mijn lid begon ze het condoom aan te brengen en keek ze mij wat ondeugend aan en begon ze zachtjes te pijpen, niet slecht maar wel zeer kort en ze vroeg of ik intiem in doggy wilde doen maar ik wilde starten in normal position, ik gaf haar een zoen op haar schouder en ze zei vriendelijk dat ze dit niet wou!
We keken elkaar aan in de spiegel en ik vroeg of zij op mij wou wat geen probleem was, ze houd er wel iedere keer een handje tussen en in cowgirl position vroeg ik of ze het tempo wat wilde verhogen en ze bleef mij aankijken recht in de ogen en niet veel later was de klus geklaard.
Een wasje ook achteraf en opnieuw begon ze met wat de mogelijkheden waren om langer te blijven al denk ik ook bij mezelf dat ik voor enkel wat massage en tijd extra geen 200 euro ga betalen.
Dan bezoek ik liever nog eens een dame.
De service was eigenlijk vrij matig maar haar looks vind ik wel schitterend, ze heeft een zeer knap gezichtje en ogen om in te smelten.
Toch vrees ik dat sommige andere dames meer mijn voorkeur genieten maar zeker geen spijt ze eens bezocht te hebben.
Ze zou maandag terug naar haar thuisland gaan op verlof.
 
Deze dame ook eens bezocht, ze deed al tekens met een smile om binnen te komen en ik vroeg of het goed was 50 voor 15 min. en ze zei dat het goed was maar ik stond al binnen en ze zei dat ze geen mannen onder de 40 aanvaard en tja mijne pas ligt nog in de wagen maar rijbewijs was ook goed.
Ik zei dat ik het wel wilde halen en ging terug naar mijn wagen en toen ik terugkwam had ze niet gedacht dat ik zou terugkomen, de meeste zeggen van wel maar doen het niet.
Ik gaf mijne pas en keek die uitvoerig en al giechelend zei ze dat ik er veel jonger uitzag en ze begon al met te vragen of ik niet langer wilde blijven maar ik zei dat ik altijd met 50 euro wil beginnen voor de eerste keer.
Ik moest wel mijn handen onder de warmwaterkraan houden want ze voelden (te) koud aan en mocht plaatsnemen op bed en ze zei dat ze mij wat verlegen vond.
Met de nodige keukenrol rond mijn lid begon ze het condoom aan te brengen en keek ze mij wat ondeugend aan en begon ze zachtjes te pijpen, niet slecht maar wel zeer kort en ze vroeg of ik intiem in doggy wilde doen maar ik wilde starten in normal position, ik gaf haar een zoen op haar schouder en ze zei vriendelijk dat ze dit niet wou!
We keken elkaar aan in de spiegel en ik vroeg of zij op mij wou wat geen probleem was, ze houd er wel iedere keer een handje tussen en in cowgirl position vroeg ik of ze het tempo wat wilde verhogen en ze bleef mij aankijken recht in de ogen en niet veel later was de klus geklaard.
Een wasje ook achteraf en opnieuw begon ze met wat de mogelijkheden waren om langer te blijven al denk ik ook bij mezelf dat ik voor enkel wat massage en tijd extra geen 200 euro ga betalen.
Dan bezoek ik liever nog eens een dame.
De service was eigenlijk vrij matig maar haar looks vind ik wel schitterend, ze heeft een zeer knap gezichtje en ogen om in te smelten.
Toch vrees ik dat sommige andere dames meer mijn voorkeur genieten maar zeker geen spijt ze eens bezocht te hebben.
Ze zou maandag terug naar haar thuisland gaan op verlof.
Neen hoor, verandering van plan. Ze blijft nog tot een paar dagen voor Pasen en gaat dan thuis de feestdagen vieren.
 
Ik was gisteren in het SKW en vroeg me af wie die dame was die vanaf SS 13/3 steeds uitgebreid naar me bleef zwaaien en lachen.
Dit topic gevonden en gelezen hebbende, begrijp ik dat ik als oude grijze man blijkbaar haar "type" ben. Nu, op zich leuk. De hier beschreven smetvrees (hoewel die ook per persoon lijkt te verschillen) bevalt me echter minder.
Mogelijk dat ik het bij een volgend bezoek eens probeer.
 
Telkens ik er voorbij wandel blijft ze vriendelijk lachen. Als ze zou weten wat ik er van haar denk ?Ze is inderdaad regelmatig bezet .Dan zal ze andere mannen wel gelukkig maken maar mij niet .
 
Ze is ook regelmatig vrij en als je haar niet meer bezoekt wordt het zwaaien ook minder, enkel nog tekens om binnen te komen.
Ik ga nu niet zeggen dat het een slechte dame is maar de beleving met de meeste andere dames is toch minder afstandelijk.
Ze moet het hebben van haar looks, geen spijt gehad haar te bezoeken maar er is toch beter te vinden in deze buurt.
 
Gisteren sinds jaren weer eens op swk geweest. Deze dame was de enige die er zin in leek te hebben. Mooie dame en er een leuke tijd mee gehaf. Praat en lacht veel en een mooi lichaam.
 
vandaag bij deze dame geweest (denk ik)
Ze vroeg mijn paspoort omdat ze geen mannen onder de 40 wil... Of dat waar is weet ik niet :)
In elk geval een leuk kwartiertje gehad.
Ze keek wel constant op haar klok :-(
Was heel vriendelijk, vrolijk, was haar eerste klant van de dag (zei ze)
 
Terug
Bovenaan Onderaan