Recensie Anna (Oek), Den Haag, Doubletstraat 29 k1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat er weer een paar dames door elkaar gehaald worden.

#1: lang donkerbruin haar en heeft een lichte tintje
#2: blond met siliconen borsten cup C
#3: kleine blonde Anna

De dame uit de kinky link uit #3 ken ik als Oekraïense Anna met eigen topic: https://www.girlsreview.nl/threads/anna-oek-den-haag-doubletstraat-29-k1.937/
Die kleine blonde blanke Anna met naturel B-borstjes heeft geen donkerbruin haar, geen licht tintje en ook geen C-cup siliconen borsten...
het gaat om de Anna van de kinky advertentie met blond haar en kleine tieten inderdaad en strak kutje wat ik dan wel vreemd vind is dat de kamer wel klopt ik weet niet wanneer broeder Fisherman is gweest, maar Anna stond er pas gisteravond en niet op vrijdagavond
 
Ja die leuke mini Anna heb ik ook bezocht.
Dus kan in ieder geval jouw review #3 worden samengevoegd met de mijne.
Maar #2 siliconen sowieso niet en #1 twijfel maar @Marcov12 kan het zeggen als hij de kinky foto's bekijkt.
 
Klopt, ik heb haar Zaterdagavond laat gezien. Ze was een van de weinig aanwezige dames die er nog waren rond middernacht.
De locatie van haar Kinky foto's komen mij trouwens heel bekend voor 🤔
 
Gabriela en Medea van de 75 passage toen ze op Kinky zaten 😆
Vast het huis van de huisfotograaf.

Heeft iemand de Kinky foto`s uit het "Covid tijdperk" van Medea nog ergens opgeslagen en beschikbaar voor mij (via een privé bericht) ? Dit is een "verzamel hobby" van mij om de dames die ik bezocht heb wat beter te herinneren. Die Kinky foto`s van Medea heb ik echter destijds helaas nooit gezien. Ze klaagt regelmatig dat ze wat aangekomen is, dus ben benieuwd naar het verschil t.o.v. die foto`s. Ik durf het haar zelf niet te vragen, omdat ze er waarschijnlijk dan geld voor wil zien :)
 
Welkom als nieuw lid Hans ,

Je zult begrijpen dat Ik , jou niet kennende , foto's durf te sturen. Ik denk dat het moeilijk wordt dat er aan jouw verzoek sowieso voldaan kan worden.
Mogelijk heeft zij zelf die foto's ook niet meer.

Maar als jij het durft is het misschien een idee om bij je volgende bezoek aan Medea te vragen of je dan een paar (onherkenbare) foto's mag maken.

Wat je dan vervolgens zou kunnen doen is haar 'fotoshoppend' af laten slanken om haar zodoende in haar oude staat te laten verkeren.

Met een beetje fantasie kan je haar dan meerdere maten toebedelen, zodat je zelfs een geleidelijk afslank'proces' creëert.

Grote voordeel hierbij is dat je jouw "eigen" ideale Medea kan ontwerpen.

Verders is dit het topic van Anna en niet van Medea of anderen 😏
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan