- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1532496-anna
- Totale kosten (in euro)
- 150
ik was gisteren op tijd klaar met werk..
uurtje getrained..en zat in bad
scroll op een gegeven moment door Kinky..
had 'Anna' van de week dus al gezien..ook in persoon toen ik in Oudenbosch ter plekke ,haar min of meer op de trap tegenkwam..
bleef maar in mijn hoofd spoken..en dat loopt meestal af in mijn gun in zo'n dame..linksom of rechtsom
zat nog in bad en appte haar..
binnen 5 minuten leuk contact met haar..niet een planner..
kijkend naar haar foto's werd ik al hard..
dus tijd afgesproken..mezelf afgedouched ,aangekleed en hoppakee..
verdere instructies waren niet nodig..dat wist ik allemaal wel..
de dame van de foto's is de dame die de deur opendoet..
vriendelijke meid die me meteen op m'n wang zoende..
nou was ik inmiddels best wel geil geworden en na een uur betaald te hebben ,en afgesproken om te beginnen met een goede blowjob..'and we'll see where this leads'..
op bed gaan liggen en Anna tussen mijn benen..
resumé..mevrouw zuigt je lekker langzaam..en neemt op of aanmerkingen goed aan..dwz niet 2 minuten rap rap en dan rubber erom en neuken..
voelde op een gegeven moment dat ik aan mijn tax zat..dus even wat babbelen terwijl ze me zachtjes aftrok..
dan weer zuigen..vind ze overigens geweldig als een vent geniet van haar kunsten..
na een minuut of 20..gaf ik aan te willen spuiten ..waarvan akte..
pakte ze wat massageolie en masseerde ze mijn gun totdat ik gigantisch spoot..
heeerlijk..
beetje opgekuist met wat doekjes..en effe gebabbeld nog..
ze is Roemeens en zeeer zeker niet dom..heel aardige vriendelijke dame..
ietsje voller dan de foto's..het gedeelte waar ze het laken voor zich houd is dus dat gedeelte ,maar dat doet geen afbreuk ,ze kan het hebben verder..
nog een massage gehad van haar terwijl we het nog over het leven in algemeen hadden..
en daaruit blijkt weer dat wanneer je dus met mensen werkt..het omgaan met klanten universeel is..ofdat je nou dvp bent of zzper in de bouw..
tijdens de voorkant wrijven pakte ze mijn gun weer af en toe mee..daar reageert hij meestal op en nu weer..maar de tijd was te kort om nu nog terug te schakelen en het gas erop te gooien..
een volgende keer ,als ze blijft hangen dan wellicht wel..
ik ging weer blij huiswaarts..wel weer gedouched om die olie van mijn lijf te krijgen..
maar ja..er zijn ergere dingen..
Anna is zeer zeker de moeite waard daarvoor..
leuke dame..niks mis mee
uurtje getrained..en zat in bad
scroll op een gegeven moment door Kinky..
had 'Anna' van de week dus al gezien..ook in persoon toen ik in Oudenbosch ter plekke ,haar min of meer op de trap tegenkwam..
bleef maar in mijn hoofd spoken..en dat loopt meestal af in mijn gun in zo'n dame..linksom of rechtsom
zat nog in bad en appte haar..
binnen 5 minuten leuk contact met haar..niet een planner..
kijkend naar haar foto's werd ik al hard..
dus tijd afgesproken..mezelf afgedouched ,aangekleed en hoppakee..
verdere instructies waren niet nodig..dat wist ik allemaal wel..
de dame van de foto's is de dame die de deur opendoet..
vriendelijke meid die me meteen op m'n wang zoende..
nou was ik inmiddels best wel geil geworden en na een uur betaald te hebben ,en afgesproken om te beginnen met een goede blowjob..'and we'll see where this leads'..
op bed gaan liggen en Anna tussen mijn benen..
resumé..mevrouw zuigt je lekker langzaam..en neemt op of aanmerkingen goed aan..dwz niet 2 minuten rap rap en dan rubber erom en neuken..
voelde op een gegeven moment dat ik aan mijn tax zat..dus even wat babbelen terwijl ze me zachtjes aftrok..
dan weer zuigen..vind ze overigens geweldig als een vent geniet van haar kunsten..
na een minuut of 20..gaf ik aan te willen spuiten ..waarvan akte..
pakte ze wat massageolie en masseerde ze mijn gun totdat ik gigantisch spoot..
heeerlijk..
beetje opgekuist met wat doekjes..en effe gebabbeld nog..
ze is Roemeens en zeeer zeker niet dom..heel aardige vriendelijke dame..
ietsje voller dan de foto's..het gedeelte waar ze het laken voor zich houd is dus dat gedeelte ,maar dat doet geen afbreuk ,ze kan het hebben verder..
nog een massage gehad van haar terwijl we het nog over het leven in algemeen hadden..
en daaruit blijkt weer dat wanneer je dus met mensen werkt..het omgaan met klanten universeel is..ofdat je nou dvp bent of zzper in de bouw..
tijdens de voorkant wrijven pakte ze mijn gun weer af en toe mee..daar reageert hij meestal op en nu weer..maar de tijd was te kort om nu nog terug te schakelen en het gas erop te gooien..
een volgende keer ,als ze blijft hangen dan wellicht wel..
ik ging weer blij huiswaarts..wel weer gedouched om die olie van mijn lijf te krijgen..
maar ja..er zijn ergere dingen..
Anna is zeer zeker de moeite waard daarvoor..
leuke dame..niks mis mee