Recensie Anna (Pol), Antwerpen, Verversrui 5/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janosz

Wandelaar
Forumpionier
85
05/07/21
132
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Plassex
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
In het bijna totaal verlaten SKW op nieuwjaarsdag, verscheen plotseling de topper van de dag, zo leek het.
De Poolse Anna, die elke keer slechts tijdelijk maar al lange tijd steeds weer verschijnt was ook deze keer een aangename verassing. Deze professionele Poolse dame kent het klappen van de zweep, zal slechts enkele dagen aanwezig zijn, en later deze maand (misschien) nog een week.
De haarkleur is blond maar als enige nep aan haar want dat is van nature donkerder.
Ik heb altijd een beetje moeite met die sterren als waardering dus.....
Er zullen veel heren zijn die haar (her)kennen.

Dame van ergens tegen de veertig naar eigen zeggen. Ik zou haar zeker 5 jaar jonger geschat hebben. Zeer vriendelijk. Knap kontje, leuke tieten waarmee ze weet wat ze moet doen om een man op te winden. Teasende vingertjes en nageltjes waar je kippenvel van krijgt. Een buitenslaperkutje waar een wandelaar die aan beffelitis lijdt, niet zal kunnen afblijven. Kontgaatje mag gestreeld worden, maar niet te diep erin.

Leuke seks. En tot veel bereid, vond ik , voor de standaardrpijs van 50 euro want bij een eerste kennismaking zet ik nooit meer in dan 50 euro. Zij heeft (zo zei ze) tot 2015 in het SKW gewerkt en is dan naar Polen teruggekeerd. Nu dus weer actief, maar gedurende bepaalde periodes. Hoe lang en wanneer, en wat ze intussen (elders?) doet, dat weet ik niet maar dat zijn ook mijn zaken niet. Reëel herhalingsgevaar voor mij. Leuk verzetje voor een man :)

Deze Anna heeft vaak een wit setje aan, is goed toebedeeld!
Heeft in een ver (voor 2019) verleden meerdere dienstjaren in het SKW!
Ze weet uit ervaring, hoe dat je met klanten moet omgaan, om goed te verdienen!

Deze week is zij aanwezig, tot vrijdag. Dan weer 'naar huis?' en de volgende zitting is een weekje in maart. Ik was vandaag bij haar, en dat is wat zij me vertelde. Liegt zij, dan lieg ik ook, maar zo ziet zij er niet uit. :) Leuke dame.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Vanmiddag om 13.30 rondje SKW gedaan. Ik was benieuwd naar deze Anna, gezien de mooie recensies. Niets dan lof voor deze dame. Zeer sexy, prachtige natuurlijke borsten, lekker kontje en heel fijn in de omgang. Naar binnen gegaan, financiële gedeelte afgehandeld en wasje gedaan. Staand begon ze me op te geilen wat ze goed doet. Je mag overal aankomen, maar niet met vingers naar binnen. Daarna op bed gaan liggen waar ze me geil gepijpt heeft lekker diep met slobber geluiden waarbij ze me geil aankeek. Uiteindelijk afgemaakt in doggystyle,cwaarbij ik een ferme pets op haar billen gaf. Dit was niet de bedoeling gaf ze te kennen. Maar ik was al heerlijk klaargekomen.
Al met al een topervaring!
Er komt wel wat acteerwerk van haar kant bij kijken, maar dat vond ik niet storend. Het blijft een zakelijk onder onsje natuurlijk.

Dat klopt voor zover het over haar kontgaatje gaat: daar mag je aan komen maar niet naar binnen gaan. Haar kutje was bij mijn twee bezoekjes tot nu toe wél vinger-toegankelijk.
Voor mij was haar kutje ook een no go. En toch heel netjes mijn handen vooraf gewassen. Ze zei het direct toen mijn handen zich richting haar kutje begaven.... maar dat mocht de pret overigens niet drukken hoor 😀

Deze dame is weer aanwezig, naar eigen zeggen deze keer voor 2 weken. Er zijn blijkbaar wel liefhebbers die haar werkschema volgen, want deze voormiddag/middag had ze geen gebrek aan klanten. Misschien met het lentezonnetje dat kriebelt. :)

Ik vraag al niks meer. Ik dacht dat dit forum daarvoor was (aanwezigheid is vrij essentieel voor een bezien en recensie), maar kennelijk is dit forum primair om bij de hand te doen.

(Nog los van dat DVP's doorgaans nooit afwijken van eerder aangekondigde start- en einddatum)

Ik vraag al niks meer. Ik dacht dat dit forum daarvoor was (aanwezigheid is vrij essentieel voor een bezien en recensie), maar kennelijk is dit forum primair om bij de hand te doen.

(Nog los van dat DVP's doorgaans nooit afwijken van eerder aangekondigde start- en einddatum)
Vragen mag, maar het helpt niet veel.

Ik kan begrijpen dat mensen die van ver moeten komen, eerst proberen te weten te komen of hun favorietje er is of niet. Maar dat werkt vaak averechts.

Wie er vandaag is, is er misschien morgen niet, en omgekeerd. Of ik zie haar vandaag overdag en morgen begint ze pas om 20 uur. De meiden hebben geen arbeidscontracten, zij nemen hun uren en vrije dagen naar eigen goeddunken. En geplande vakanties veranderen door duizend omstandigheden. Iets tussengekomen, nog niet genoeg verdiend, op een andere dag een goedkoper vliegticket gevonden, iets met hun kindjes, gewoon ineens van gedacht veranderd, een rijke klant die haar ergens mee vraagt, enz. Het gevolg is dat je niet veel kan voorspellen, en met wat pech zeg ik je vandaag dat X er is, en jij komt morgen langs, en je wordt teleurgesteld want ze is er niet...

Persoonlijk vind ik wandelen een totaalervaring. Je gaat naar een raambuurt, en je hebt eerst de 'spanning' van te ontdekken wie er is en dan wordt het kiezen en twijfelen en weer kiezen... Dat maakt voor mij deel uit van de hobby.

Als je echt enkel maar in 1 bepaalde dame genoeg interesse hebt om langs te komen, dan veronderstel ik dat je die dame ook al zal kennen van vorige dates, en dan is het beter om haar nummer te vragen, zodat je kan proberen om uit eerste hand te weten te komen wanneer ze werkt, en je kan dan ook meteen een afspraak proberen te maken.

Terug
Bovenaan Onderaan