Recensie Anna, Queen's Thai Massage, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Stamgast
943
01/03/22
624
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/queens/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien mijn vaste dames in het Gentse niet beschikbaar waren en ik toch vlak in de buurt was, heb ik dit salon eens als "plan B" uitgekozen. Onlangs was ik er ook al eens aangeland, maar heb toen rechtsomkeer gemaakt omdat enkel Rose beschikbaar was. Meer hierover staat te lezen in dit topic:


Volgens de website en de advertentie op Redlights zijn er evenwel 4 dames, waaronder Belle, die vroeger als Pinky actief was bij Spink in Evergem en waarvan ik me nog herinner dat ze heel goed was in de "extra's". Helaas was ze nu ook "busy"... Verder staat er nog een Richy geadverteerd, maar die was er niet en een Anna die wel beschikbaar was, dus heb ik die maar gekozen.

Anna is geen topmodel, ze ziet er eerder "gewoon" uit, maar ze is zeker niet lelijk. Alles bij elkaar is het een vrij natuurlijke verschijning met helaas wel siliconeborsten (daar ben ik geen liefhebber van). Haar leeftijd schat ik op 40+.

Ze bood zelf al onmiddellijk extra's aan en daar heb ik dus niet naar moeten vragen. Dat viel allemaal best mee, ze doet zowat alle normale zaken zoals pzc, nmc in diverse standjes en tz. Ze gaf zelf aan graag gebeft te worden en dat heb ik dus ook met veel plezier gedaan. Van massage is uiteindelijk niet veel in huis gekomen en voor mij hoefde dat ook niet.

Met een douche voor en na ben ik ruim een uur binnen geweest, dus op dat vlak valt er ook niet te klagen.



Geen superervaring, maar ook zeker niet slecht. Ik houd haar zeker genoteerd voor een volgend "plan B"
 
Wat Jaydeepee schrijft kan ik zeker beamen. Gisteren voor de eerste keer daar geweest. Anna ziet er inderdaad girl next door type uit maar is eigenlijk wel best ok. Ik schat haar ook rond 40-45 jaar.

Eerst douche en dan heerlijke massage van benen met lichte plagerijen. Had eerst 100 betaald om wat te testen. Dan sensuele body to body massage na 20 minuten en ja hup 50 euro bijbetaald voor alles. Wauw alles was ook echt alles bij haar.

Na wat tongzoenen heb ik haar op haar buik gelegd en ben ik haar rug beginnen masseren en ze liet wat pussy sliding toe... heerlijk. Dan cd genomen en zachtjes binnen gegaan. Zalig. Zij heeft me dan nog bereden met tongzoenen en voor te eindigen gekozen voor 69 . Zonder condoom gepijpt en deels klaar gekomen in haar mondje. Ja ze houdt van beffen.

Geknuffeld en douche hierna samen.

Behandel haar met eerbied en respectvol en je krijgt veel terug.

Ik ga nog wel eens terug bij haar. Totaal ongeveer 50 minuten binnen geweest maar was zeker voldaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan