Recensie Anna (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 12/3 (nacht) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze avond nog eens een bezoekje gebracht aan Anna. Zeldzame klasse in de avondshift, zeker voor wie het zachte en normale zoekt. Altijd de afspraak nakomen, vriendelijk en kent haar vak. Met de jaren is ook haar Engels verbeterd, en dus een leuke social time. Kijkt nooit naar de klok, en gaat met mij altijd over de tijd. Geen wonder dat Anna een schare trouwe fans heeft. Graag ben ik voorzitter van de fanclub.
Inderdaad feldrops een zeldzame klasse in de nacht als je van het normale en zachte houd. Alleen jammer voor ons heeft Anna al haar eigen voorzitter en penningmeester van haar fanclub gekozen 🤷‍♂️. Het zal voor ons bij dromen blijven.
 
Als ik al deze recensies lees, ga ik ze eens opzoeken. Ik kan me niet meteen voor de geest halen wie het is. Ik die dacht alle dames van de avond/nacht bijna allemaal te kennen 'van zien'... ik ga er bij een volgende wandeling extra op letten ;)
 
Een van de beste van t SKW, je zou niet zeggen dat ze 33 is. Tegen mij zegt ze dat ze Albanese is , ik lees hier verder Bulgaarse. Nou verder zeker de omschreven meid , wat een topservice. Met haar doe ik ook doggy wat ik niet met veel meiden maar omdat ze zo mooi naturel lijf is t geweldig. ik was er vanavond nog even , 40 minuten 100 € zeker zo lang binnengeweest. Aanrader!
/ Mod edit @SoftPoll , dit kan je in theorie onmiddelijk een waarschuwing opleveren !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze topper nog eens bezocht, ik had ze nog niet gezien voor mijn bezoekje bij A-M, maar toen ik ze zag was mijn interesse meteen gewekt, super vriendelijk zoals de vorige keer en een ferme service erbij.
Ze spreekt ook al een klein woordje Nederlands, en bedankte mij meerdere keren voor mijn bezoekje.
Voor de twijfelaars, zeker een aanrader!
 
Zij was gisterenavond wél aanwezig. Ik heb er nog mee gesproken rond middernacht. Ze gaat wel effe naar haar thuisland, misschien voor een week of twee, maar dat weet je bij de dames nooit zeker omdat zij het zelf niet vooraf zeker weten.
 
Zij was gisterenavond wél aanwezig. Ik heb er nog mee gesproken rond middernacht. Ze gaat wel effe naar haar thuisland, misschien voor een week of twee, maar dat weet je bij de dames nooit zeker omdat zij het zelf niet vooraf zeker weten.
peneermastoor, ik denk toch dat je met de verkeerde Anna dan gepraat hebt. En geloof mij ze was er echt niet hoor. En ik kan het weten. Want ik was bij haar namelijk dus kan je onmogelijk met Anna gepraat hebben. Ze had een dag vrij genomen. En moet zeggen heb nog heel goede ogen hoor. Snap niet dat er dingen worden geschreven die totaal niet kloppen.
Grtjs
 
Denk dat ze er gisteren was. Zag haar handdoek op de stoel liggen rond 20u15.

Perneermastoor,
De dame van zondag, was dat een zwartharige met een latex bikini en wat tatoos? Als Anna er niet is staat deze vaak op haar plaats 12/3.

Beire,
is Anna er nog de volgende weken. Plan om haar nog eens met een bezoekje te vereren.
 
Denk dat ze er gisteren was. Zag haar handdoek op de stoel liggen rond 20u15.

Perneermastoor,
De dame van zondag, was dat een zwartharige met een latex bikini en wat tatoos? Als Anna er niet is staat deze vaak op haar plaats 12/3.

Beire,
is Anna er nog de volgende weken. Plan om haar nog eens met een bezoekje te vereren.
Anna was maandagavond inderdaad aan het werk Brouwer02. Deze avond werkt ze ook maar stopt om 23 uur. 😉Het klopt als Anna er niet is dat haar buurvrouw van 12/1 haar plaats inneemt en werkt op Anna haar plaats. Waarschijnlijk heeft perneernastoor met deze dame gepraat. Brouwer02, Anna gaat inderdaad naar huis. Dat zal voor snel zijn. Wanneer exact kan ik niet zeggen. Haar ticket ligt wel al klaar. We weten dat Anna geen fan is van deze site. Zeker omwille wat er verteld word. En Brouwer02 je weet best dat ik Anna heel goed ken. En dat ze niet graag heeft dat ik hier iets post. Haar werk en haar privé wil ze gescheiden houden. Zoals veel dvd's die dit werk doen natuurlijk. Grtjs
 
Anna was maandagavond inderdaad aan het werk Brouwer02. Deze avond werkt ze ook maar stopt om 23 uur. 😉Het klopt als Anna er niet is dat haar buurvrouw van 12/1 haar plaats inneemt en werkt op Anna haar plaats. Waarschijnlijk heeft perneernastoor met deze dame gepraat. Brouwer02, Anna gaat inderdaad naar huis. Dat zal voor snel zijn. Wanneer exact kan ik niet zeggen. Haar ticket ligt wel al klaar. We weten dat Anna geen fan is van deze site. Zeker omwille wat er verteld word. En Brouwer02 je weet best dat ik Anna heel goed ken. En dat ze niet graag heeft dat ik hier iets post. Haar werk en haar privé wil ze gescheiden houden. Zoals veel dvd's die dit werk doen natuurlijk. Grtjs
Hey Beire,
Wou enkel aangeven dat peneermastoor zich waarschijnlijk vergist had.
En ja, had gepland haar binnenkort te bezoeken en wou niet voor niets passeren.
Maar wou je niet in problemen brengen.
 
Verdorie wat is dat met al die Anna's op dit adres? Als ik het goed heb, is de Anna waarover dit topic gaat dus een Roemeense Anna en geen Bulgaarse? Of is dit één en dezelfde? Als deze Anna niet werkt, dan gaat die andere 's avonds in haar raam staan en presenteert zich ook als Anna? En om het nog duidelijker te maken, werkt daar overdag blijkbaar nog een blonde Anna ook.....Afin als deze verzuchting niet gepast is hier, dan mag de mod het gerust weer verwijderen ;-)
 
Verdorie wat is dat met al die Anna's op dit adres? Als ik het goed heb, is de Anna waarover dit topic gaat dus een Roemeense Anna en geen Bulgaarse? Of is dit één en dezelfde? Als deze Anna niet werkt, dan gaat die andere 's avonds in haar raam staan en presenteert zich ook als Anna? En om het nog duidelijker te maken, werkt daar overdag blijkbaar nog een blonde Anna ook.....Afin als deze verzuchting niet gepast is hier, dan mag de mod het gerust weer verwijderen ;-)
Voor alle duidelijkheid werkt er in de nacht op dit adres maar èèn Anna. ( Anna is van Bulgarije en zeker niet van Roemenië) In de nacht zijn de andere namen Nicky en Laura die er werken. Het zou kunnen dat als Anna er niet is èèn van de andere dames zich als Anna presenteert maar dat is maar een gok natuurlijk. Anna haar plaats word met zekerheid ingenomen door èèn van de andere dames als ze niet werkt. Waardoor wel eens verwarring ontstaat. Hoe de dvp's die er in de dag werken heb ik geen idee hoe hun namen zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan