Recensie Anna (Roe) Doetinchem, Eroscentrum Escape k9 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan34mx

Newbie
13
19/06/23
7
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
net bij Anna geweest.
Voor dat we begonnen het gebruikele betalen en wassen.

Na het wassen pakt ze meteen het condoom en moest m'n jongeheer stijf pijpen en dat lukte met haar heerlijke tongpiercing. Toen gevraagd voor standje 69 en dat wilde ze haar heerlijk gebeft.

Na het standje 69 wilde ze standje cowgirl doen maar ik heb haar eerst nog heerlijk gebeft het rook heel fris tussen de benen en netjes geschoren.
Kon ook merken dat ze ook er erg van genoot
Na het beffen standje missionaris gedaan. En afgewisseld met cowgirl.
Na enige tijd m'n kruit verschoten en na me zelf weer gewassen te hebben en gekletst heb ik haar vriendelijk bedankt
 
Na het relaas van Dhr Jan34mx vandaag ook nog maar weer eens bij Anna naar de mogelijkheden gaan informeren.

Bij navraag waren voor 60 euro alleen de basishandelingen mogelijk.
De extra"s zaten er voor dat bedrag en ook niet voor 10 eurie xtra in.
Dit bevreemde mij echter omdat dit 3 weken geleden nog wel voor 60 euro in haar pakket werd gepresenteerd.

Vaak zie je dat sommige dames na een tijdje op een of andere manier zakelijker worden.
Kan natuurlijk ook dat ze bij de ene klant meer toestaat als bij de ander.

Wellicht biedt dit topic tzt uitkomst.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Uit nieuwsgierigheid een bezoekje aan Anna gebracht. Dienstverlening voor het standaarpakket P&N niet slecht, maar ik miste toch nog wat overtuiging, zoals een aantal andere dames dat wel hebben in de Escape. Maar misschien moet ze nog een beetje loskomen. Deed wel lekker mee met de daad. En voor de rest een vriendelijke dame, met mooie tepelpiercings, dat wel. Spreekt prima Engels.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag voor het eerst bij Anna geweest.
Vriendelijk en goed uitziende dame.

Voor dat we begonnen eerst betalen en wassen.
Daarna op bed begonnen met pijpen, vervolgens heb ik haar heerlijk gebeft.
Tenslotte nog standje gedaan en mijn lading in het rubbertje gedaan.

Als afsluiting nog even wassen en een praatje gedaan.
Herhalings gevaar zeker aanwezig.
 
Anna is weer terug.
Ook maar even een bezoekje gebracht. Ze ziet er lekker uit en doet echt wel haar best. Voor mezelf mis ik echter toch een beetje de klik, ondanks dat ze me met een oliemassage wel lekker liet spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij Anna geweest. Een wel gevomde dame, niet dik, wel een normaal gezond postuur.

Ik viel voor haar prachtige gezicht, haar mooie lach en makkelijke manier van communiceren in het Engels. Ik kwam binnen en onze kleren gingen uit. Het gebruikelijke ritueel begon. Ik besloot voor pijpen zonder condoom en neuken met condoom. De kleren gingen uit en beiden hebben wij ons even gewassen bij de wastafel.

Op het bed ging Anne direct aan de slag. Ik genoot wederom van haar mooie gezicht en hoe mijn pik in haar mondje verdween. Mijn pik werd groter en groter en Anna ging van gevoelig likken over naar meer intens pijpwerk waarbij mijn pik tot achter in haar keeltje verdween.

Vervolgens ging er een rode condoom om mijn lul. Liefst heb ik geen condoom om mijn lul of een condoom die je niet ziet. Toch moet ik zeggen dat zo'n rode condoom ook wat heeft. Door de combinatie met de blacklight lampen zag ik mijn lul extreem goed in en uit haar kutje bewegen.

Ik kwam klaar terwijl mijn lul diep in haar grotje zat. Op dat moment trok zij mijn lichaam naar zich toe. Klemde zich aan mij vast waardoor ik nog dieper in haar penetreerde terwijl mijn zaad naar buiten spoot. Heerlijk hoe ze mijn orgasme omarmde

Daarna nog even gekletst. Ik kleedde mij aan en Anne deed de deur naakt voor mij open. De wandelaars kregen een glimp van haar naakte lichaam. Slim van haar :) Toch een goeie reclame voor de volgende klant.

Al met al een leuke ervaring bij een slimme dame die lekker communiceert en doet wat je hebt afgesproken
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst dit jaar de Escape weer eens aangedaan. Helaas veel gesloten gordijnen, enkel Rosaura, de dame op 10, en later Gloria en Gina (NL) beschikbaar. Voor Gina (Roe) stonden meerdere wandelaars te drentelen/wachten en bij Maria bleef ook dicht. Helaas geen Natasha, Ruby en Nathalie aanwezig. Uiteindelijk kwam Anna vrij en ik had haar al een tijdje op de korrel;-). Mijn kans dus maar een keer gegrepen en niet teleurgesteld. heerlijk zacht lichaam met wat piercings her en der. 1 minpuntje: ik merkte op de terugweg dat ik behoorlijk naar haar geurtje rook....Heerlijke standaardsessie gehad. sluit vervolgbezoek zeker niet uit.
 
Vanmiddag deze schat weer met een bezoekje mogen vereren. Nadat de plichtpleging van pecunia en het wasritueel klaar waren heerlijk op het bed gaan liggen.

Eerst even rustig opwarmen, lekker strelen. Daarna vakkundig het cd erom en rustig pijpen. Ze voelt precies aan wanneer ze even moet stoppen en kijkt je dan heerlijk aan.
Tijd voor standje 69. Ze laat zich gewillig beffen en vingeren totdat.....ze bijna klaarkomt. Kun je duidelijk merken aan haar en dan wil ze haar poes terugtrekken. Nou mooi niet, even goed vastpakken en lekker doorgaan totdat het heerlijke vocht eruit stroomt. Weet dat ik dat bij haar mag doen, maar is iets dat ze doet.
vervolgens even rust en weer rustig pijpen tot hij weer op oorlogssterkte is. Dit terwijl ik haar rustig verder vinger, maar wel heel voorzichtig.
In missio afgemaakt en daarna nog een hele tijd een goed gesprek.

Ze is deze week voor het laatst. zondag keert ze terug naar haar geboorteland en komt pas voorjaar/zomer terug.


Dan maar even lang wachten op haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan