Geen probleem, maar dacht check het evenOeps neeeeh, ik was 30 minuten bij Anna voor 100 euro. Heb het aangepast

Andere zou ze het druk gekregen hebben

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen probleem, maar dacht check het evenOeps neeeeh, ik was 30 minuten bij Anna voor 100 euro. Heb het aangepast
Spijtig om te lezen dat je dezelfde ervaring heb ondervonden, hoopte (en dacht) dat ik de uitzondering was.Ik kan me helemaal vinden in de recensie van Scorpio76. Ik kwam voor Maria, maar daar ging net het gordijntje dicht en aangezien ik niet veel tijd had, heb ik voor haar buurvrouw gekozen. Ze stelde zich voor als Anna.
Ze is een mooie vrouw, erg vriendelijk, maar ze heeft me wel een beetje voor de gek gehouden. Zij stemde in met een wat relaxtere date, beetje rustig aan voor 100 euro maar na heel eventjes pijpen, wat wel erg lekker was, vroeg ze of ik missionaris wilde neuken. Dus ik dacht dat wordt het eerste standje. Maar ze begon al erg snel geil mee te bewegen en me aan te moedigen te komen, dat ik het al meteen met haar gehad had. Dus ik ben maar klaargekomen.
Het was zo overduidelijk dat ze me snel wilde laten komen, dat ik er al geen zin meer in had. Als we afspreken voor 100 euro wat rustiger aan, dan verwacht ik dat ook van haar kant. Maria of Ruby of de Roemeense Gina die snappen hoe dat werkt en daar kom ik ook graag bij terug. Bij Anna niet meer.
Klopt helemaal, Anna ziet er goed uit en ik ben er ook een keertje geweest en de sex was goed. Maar de tweede keer toen ik een bezoekje bracht beloofde ze ook rustig aan te doen en meerdere standjes enz, daar kwam weinig van . Anna wil snel geld verdienen en sommige klanten vlug afwerken .Ik kan me helemaal vinden in de recensie van Scorpio76. Ik kwam voor Maria, maar daar ging net het gordijntje dicht en aangezien ik niet veel tijd had, heb ik voor haar buurvrouw gekozen. Ze stelde zich voor als Anna.
Ze is een mooie vrouw, erg vriendelijk, maar ze heeft me wel een beetje voor de gek gehouden. Zij stemde in met een wat relaxtere date, beetje rustig aan voor 100 euro maar na heel eventjes pijpen, wat wel erg lekker was, vroeg ze of ik missionaris wilde neuken. Dus ik dacht dat wordt het eerste standje. Maar ze begon al erg snel geil mee te bewegen en me aan te moedigen te komen, dat ik het al meteen met haar gehad had. Dus ik ben maar klaargekomen.
Het was zo overduidelijk dat ze me snel wilde laten komen, dat ik er al geen zin meer in had. Als we afspreken voor 100 euro wat rustiger aan, dan verwacht ik dat ook van haar kant. Maria of Ruby of de Roemeense Gina die snappen hoe dat werkt en daar kom ik ook graag bij terug. Bij Anna niet meer.