Recensie Anna Schepenenvijverstraat 2M bar Navy 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IngelramVII

Vaste klant
108
22/06/22
82
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anna (pikzwarte lange haren) Schepenenvijverstraat 2M bar Navy (middelste raam met de groene lichtjes). Inderdaad een heel mooie verschijning. Leuke 20 minuten gehad. Pijpen en verschillende standjes gedaan. Echt een schoonheid. Ze deed ook vlot mee. Bij het pijpen vergat ze mijn ballen ook niet wat ik enorm waardeer. Eerst kwam ze op mij en vervolgens langs achter. Toen ik doggy begon door te stoten begon ze te kreunen. Ik vertraagde omdat ik niet wist of het van genot was of eerder een pijnlijke kreun. Maar ze vroeg om verder hard te gaan dus zal het het eerste wel geweest zijn. Missionaris afgewerkt met zicht op haar prachtige smoeltje. En dat allemaal voor €50,-. Nog een zoen gekregen en met de glimlach naar buiten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zondagavond, was in de buurt van Gent en kon het niet laten even te wandelen.

Afgaande op de goede recensie en het mooie meisje bij Anna naar binnen gestapt.

Pijpen was met wat tandjes en condoom ging er al omheen toen mijn jongeheer net wakker begon te worden.

Diverse standjes afgewerkt, ze werkte lekker mee maar hield wel steeds haar handje erbij.
Kamer was een rookhol, niet te harden.
 
goedenavond vrienden, ook in deze bar, op het dagprogramma, is er een mooie brunette over haar hele hand getatoeëerd, is er iemand bij haar geweest? welke service en welke prijs is het?
 
kan het me haast niet voorstellen dat het meisje waar ik zaterdag avond bij was al bijna 10 jaar hier werkt. Had haar nog nooit gezien, hoewel ik voorheen regelmatig in Gent was. En ik geef haar hooguit 24-25 jaar. Dan zou ze flink minderjarig zijn geweest in het begin..
 
Dit klopt idd. Haar ook al veel gezien maar om de 1 of andere reden feeft een bezoek er nog niet ingezeten. Mijn gevoel zegt me haar toch eens te bezoeken in 2022 om haar een kans te geven en de bucket list volledig te kunnen afwerken 🤣🤣. Ze heeft wel de looks vindt ik maar die navy bar trekt me om de 1 of andere reden niet aan. Ben daar in 12 jaar dat ik wandel nog maar 1x binnen geweest en dat was voor de Colombiaanse - die van Amsterdam kwam en perfect Nederlands pratende Nathalie. Die had ook wel iets maar denk toch al jaar of 6 weg in Gent.
 
Deze dame is met veel regelmaat aanwezig en had al recensies op een vorig forum in 2013-2014 !
Ze moet nu 29 of 30 jaar zijn.
Ik denk dat dit 100% klopt L.
Klopt, ik bezocht haar voor het eerst in 2014 en toen was ze rond de twintig, dus de schatting van 30 jaar is juist.

Vorige week passeerde ik voor het eerst in twee jaar nog eens in de buurt en kwam ik ze tegen op straat. Onwaarschijnlijk dat ze op haar 30ste er nog zo fris en fruitig blijft uitzien, de tijd lijkt geen vat op haar te hebben. (Volgens mij rookt ze niet, dat doet al veel).

Hoe dan ook wandel ik niet meer naar binnen, daarvoor vind ik haar service te flauw.

Eigenlijk heb ik best wel medelijden met haar: al bijna 10 jaar ziet ze geen daglicht en moet ze nacht in nacht uit vervelende groepjes op straat incasseren. Plezant is anders.
 
Denk dat ze een goed gevulde bank rekening heeft.want denk niet dat ze 10 minuten zonder klant zit en ze heeft goed gevulde vaste klanten bestand.
Das ook al geen leugen denk ik. Oogverblindend mooi maar flauwe seks. Zij heeft mijn inzien samen met Lora (Chrystal bar maar nu al tijdje in 'verlof') veruit het meeste werk.
 
Deze dame heeft verschillende topics op de site, mss verwarrend.
Ik begrijp ook die fantastische diensten van een ander niet en idd ze zit er al een jaar of 10, haar looks zijn schitterend en daar blijft het bij en nee gelijk heb je pijpen kan ze niet!
Lees ook eens reviews van andere dame en hou het adres in de gaten en ge zult zien of ervaren dat andere dames betere diensten kunnen leveren dan deze!
Hier kom je voor een dame voor haar looks, voor de rest is ze te skippen.
Kies als je een nieuwe opzoekt of er eentje goed genoeg is om een deftige dienst te geven voor 50 euro en betaal geen monsterbedragen voor een eerste dienst.
 
Ik ben nog vele malen bij Roemeense Anna geweest met grote borsten.gevaarlijke draaitrap is die daar nog
Nachtschift ook Schepenenvijverstraat en ze deed trio met antonia
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anna was veruit de aantrekkelijkste die er nog zat deze avond, de bezetting begint heel zwak te worden met het eindejaar in zicht.
Toch een goede ervaring gehad en vooral genoten van haar schoonheid want wat een mooie vrouw is dit. Bij het binnenkomen vriendelijk ontvangen en rustig aan de daad begonnen. Het pijpwerk was niet slecht maar toch redelijk kort. Eerst zij on top en kunnen voelen dat ze echt wel heel slank is, tietjes hangen wel wat door en kunnen naar mening wel een lift gebruiken. Daarna nog doggy en missio met het handje er redelijk veel tussen. Overall wat ik ervan verwacht had, geen speciale extra's gevraagd maar vraag me wel af of ze er aanbied. Ze vertrekt zaterdag naar het thuisland en komt midden januari terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan