Recensie Anna, Schippersstraat 38/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
345
15/08/21
308
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze dama zag er zo aan lokkig uit in haar outfit [bodysuite zo strak dat je haar ... kon zien 😅] voor het raam eens binnen gestapt,aan de deur gevraagt pzc mogelijk en dat was,naar boven betaalt uit de kleren ,is echt een lolita, want oud is ze niet 18/19 ,deed haar topje niet uit :oops: schaamde zich voor haar kleine tieten, toen begon het,geen bedlaken olay dan maar op matras wilde eerst gelijk een rubberke over mijne slape doen:oops: dat ging dus niet en maar goed ook hadden we ook niet afgesproken,toen ik haar duidelijkgemaakt had dat je hem eerst hard moest maken begon ze dan toch te pijpen zc,nou was redelijk goed stond in notime hard en deed zelfs deepthrought 😁altijd lekker je paal helemaal in het mondje gaat,okay rubber erover en gevraagt om mij teberijden eerst een weigering maar kwam dan toch op mij zitten,[we; een klodder gel ] was lekker strak mee binnen gaan en begon te pompen,nou dat doet ze goed in een hoog tempo,diep neuken lekker die gel over je ballen😅 daarna nog langs achteren en rubberke weer vol, heb moeten vragen om een velleke papier om hem zuiver temaken,en deed bij haar zelf een nat doekje over haar kutje ,toen kwam het toen ik vroeg hoe lang ze al in antwerpen was, my first day!! en toen ik vroeg of ze misschien ergens anders al dit beroep gedaan had ,zij ze No first time, dat verklaarde heel erg veel,vooral die onhandigheid ,vondt het best wel erg sneu voor haar vertelde waarom ze begonnen was, al bij al weet niet of ze lang gaat blijven service moet omhoog anders gaat ze het niet redden hier
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan