Recensie Anna, Sint Pieters Leeuw 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Proske

Wandelaar
27
03/07/23
44
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensuele-tantrika-anna.html
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week langs geweest. Afspraak geboekt via WA voor tantramassage van 2u. Zeer leuke ontvangst. Vooraf gesprekje, even wegwijs maken wat mag en kan.
Ze is een zeer sensuele dame die weet waar ze je moet aanraken. Ze zal dit nog versterken als ze voelt dat ze je raakt op een gevoelig plekje. Ze doet dit met heel haar lichaam. Ze laat je lekker genieten tot net voor het hoogtepunt en dan doet ze het weer rustiger aan om je op een andere manier weer te laten steigeren. Dit doet ze twee uur lang. De twee uur is om voor je het weet. Maar genoten zal je hebben. Nadien laat ze je even tot rust komen en kan je nog een douche nemen. Na het afrekenen nog een liefdevolle knuffel en tot ziens. 😋
Ik weet zeker dat ik terug ga.
 
Ik zie dat ze een foto van haar voeten post op RL. Gebruikt ze deze ook? Bedoel je met heel haar lichaam b2b of ook pussy sliding?

Voeten heeft ze bij mij niet gebruikt. Ik heb haar dit ook niet gevraagd. B2B is de meest omvattende omschrijving. Pussy sliding kan ik het niet echt noemen. Daarvoor zijn de aanrakingen van een te korte duur.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anna-tantrique-sensuelle.html
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ook bij deze dame geweest. Massage inderdaad in de typische tantrische geest met een eigen twist (uiteraard).
Qua lichaam vind ik haar eerder "normaal" dan "mollig", zeker voor haar leeftijd, maar dat is te wijten aan de standaarden die ik zelf hanteer.
Dame zelf is lief en doet meer dan haar best vind ik, op alle gebied.
Het was allemaal heel sensueel en heel intens, echt een aanrader als je een vrouwenlichaam op een fijne en innige manier wil voelen.
Het uitstellen van en het uiteindelijk krijgen van het manuele hoogtepunt was van een bijzonder hoog niveau?
Voor mij zal het echter bij een eenmalig bezoekje blijven omdat ik op fysiek vlak toch wat teleurgesteld was, en ik snap het, het gaat om de massage en die was echt top, maar ik verlang iets meer wat lichamelijke aantrekking betreft. Vandaar dus geen 5 sterren voor de algemene beoordeling. Dit doet echter niets af aan wat de dame te bieden heeft!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan