Recensie Anne-Sofie, Amersfoort Privé, Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die recensies op Citygirl zijn een lachertje. Heel dat forum is zo dood als een pier, nauwelijks activiteit. De enige rubriek waar nog een beetje geschreven wordt is Privehuizen Utrecht, omdat La Cloche en House of Dreams prijzen voor gratis seks verloten onder de schrijvers. Dus steeds hetzelfde rijtje schrijvers kalkt daar de topics vol met lovende recensies.

Dat Anne Sofie daar weg is wegens herrie over werkplek en tijden is nou net iets wat ik wel wil geloven. Zo goed loopt La Cloche niet, regelmatig maar een paar dames in de agenda met een deel dat niet 's avonds werkt. Kom je daar op een avond dan heb je een behoorlijke kans dat er niks van je gading tussen zit. Dus dan probeer je als eigenaar dames die wél volk trekken over te hevelen. Daar moet je als dame dan maar net zin in hebben.
 
Laatst bewerkt:
Dame zoekt gewoon een plek waar het getolereerd wordt waar ze slechte service mag leveren en de klant zoveel mogelijk euro's probeerd af te troggelen. Waardeloos dit soort dvp's. Waarschijnlijk omdat ze er goed uitziet en wandelaars met hun lul denken is er nog een wandelaar die denkt "zal mij niet overkomen". Gewoon links laten liggen.
 
Beste heren, normaal ga ik niet in op individuele klanten maar deze toetsenbord held wilde iets van mij wat ik heb geweigerd en dan krijg ik op deze manier anoniem gratis reclame. Ik weet dat ik heel veel tevreden en blije klanten heb die graag terugkomen en deze meneer wordt dan een t.w.k. (te weigeren klant)
Iedereen kan begrijpen dat je niet zomaar weg gaat als je net 200 euro hebt betaald en niets zou hebben gekregen. Groot onzin verhaal dus.
Lees gewoon mijn echte recensies hier en niet op citygirl inderdaad , de mede eigenaar van L.C. en H.O.D. is tevens eigenaar van dat forum en dat is duidelijk te merken. Namen als Frank Kinky, Domstad en Johan geluk schrijft hij zelf. ( slechts enkele voorbeleden) Toen ik daar werkte werd ik vanaf de eerste dag de hemel in geschreven net als alle andere meiden en toen ik om persoonlijke redenen naar Amersfoort privé ging wordt ik door hem neergezet als een onbetrouwbaar probleem geval. Lekker kinderachting en het strookt ook niet echt met de teksten op hun websites. Het zogenoemde vrouw vriendelijke privehuis ? , nou niet echt of nog beter echt niet
En let op heren hier op citygirl is hij onlangs begonnen onder de naam Johny walk.
Verder @Hans ben ik zonder schoenen inderdaad 1,82m, ben ik zelf en vrijwillig weggegaan bij HOD (beter laat dan nooit) en werk met heel veel plezier bij Amersfoort prive en meestal donderdags bij Utrecht prive.
Nu weten jullie hopelijk genoeg en veel plezier bij het bezoeken van mij of andere dames.
 
Beste heren, normaal ga ik niet in op individuele klanten maar deze toetsenbord held wilde iets van mij wat ik heb geweigerd en dan krijg ik op deze manier anoniem gratis reclame. Ik weet dat ik heel veel tevreden en blije klanten heb die graag terugkomen en deze meneer wordt dan een t.w.k. (te weigeren klant)
Iedereen kan begrijpen dat je niet zomaar weg gaat als je net 200 euro hebt betaald en niets zou hebben gekregen. Groot onzin verhaal dus.
Lees gewoon mijn echte recensies hier en niet op citygirl inderdaad , de mede eigenaar van L.C. en H.O.D. is tevens eigenaar van dat forum en dat is duidelijk te merken. Namen als Frank Kinky, Domstad en Johan geluk schrijft hij zelf. ( slechts enkele voorbeleden) Toen ik daar werkte werd ik vanaf de eerste dag de hemel in geschreven net als alle andere meiden en toen ik om persoonlijke redenen naar Amersfoort privé ging wordt ik door hem neergezet als een onbetrouwbaar probleem geval. Lekker kinderachting en het strookt ook niet echt met de teksten op hun websites. Het zogenoemde vrouw vriendelijke privehuis ? , nou niet echt of nog beter echt niet
En let op heren hier op citygirl is hij onlangs begonnen onder de naam Johny walk.
Verder @Hans ben ik zonder schoenen inderdaad 1,82m, ben ik zelf en vrijwillig weggegaan bij HOD (beter laat dan nooit) en werk met heel veel plezier bij Amersfoort prive en meestal donderdags bij Utrecht prive.
Nu weten jullie hopelijk genoeg en veel plezier bij het bezoeken van mij of andere dames.
Kijk, dit is duidelijke taal. Voor mij reden genoeg om toch een keer een reisje richting Amersfoort te plannen.
 
Beste heren, normaal ga ik niet in op individuele klanten maar deze toetsenbord held wilde iets van mij wat ik heb geweigerd en dan krijg ik op deze manier anoniem gratis reclame. Ik weet dat ik heel veel tevreden en blije klanten heb die graag terugkomen en deze meneer wordt dan een t.w.k. (te weigeren klant)
Iedereen kan begrijpen dat je niet zomaar weg gaat als je net 200 euro hebt betaald en niets zou hebben gekregen. Groot onzin verhaal dus.
Lees gewoon mijn echte recensies hier en niet op citygirl inderdaad , de mede eigenaar van L.C. en H.O.D. is tevens eigenaar van dat forum en dat is duidelijk te merken. Namen als Frank Kinky, Domstad en Johan geluk schrijft hij zelf. ( slechts enkele voorbeleden) Toen ik daar werkte werd ik vanaf de eerste dag de hemel in geschreven net als alle andere meiden en toen ik om persoonlijke redenen naar Amersfoort privé ging wordt ik door hem neergezet als een onbetrouwbaar probleem geval. Lekker kinderachting en het strookt ook niet echt met de teksten op hun websites. Het zogenoemde vrouw vriendelijke privehuis ? , nou niet echt of nog beter echt niet
En let op heren hier op citygirl is hij onlangs begonnen onder de naam Johny walk.
Verder @Hans ben ik zonder schoenen inderdaad 1,82m, ben ik zelf en vrijwillig weggegaan bij HOD (beter laat dan nooit) en werk met heel veel plezier bij Amersfoort prive en meestal donderdags bij Utrecht prive.
Nu weten jullie hopelijk genoeg en veel plezier bij het bezoeken van mij of andere dames.
Inderdaad , ik ben een week of wat geleden door iemand hier ( alle eer voor het speurwerk gaat naar hem uit ) er op gewezen dat die Johnny Walk dezelfde persoon wel eens zou kunnen zijn als de eigenaar van Citygirl die onder een dozijn pseudoniemen heel die site volkladdert met positief geneuzel over een aantal privé huizen en SM keten alsmede wat dames uit de Geleenstraat en Antwerpen die hem daar waarschijnlijk goed voor betalen

Dat zou zo erg nog niet zijn maar hij maakt er tevens een gewoonte van om zijn concurrentie zwart te maken ( zie ook het topic over Dynamite privé waar hij het nodig vind om een narrige opmerking over te maken )

Ik ben nog nooit van mijn leven bij Annefleur geweest dus over haar service kan ik niemand wijzer maken en ik wil ook in het geheel niet beweren dat de dames uit zijn stal ondermaats zouden zijn , maar ik wil iedereen hier graag waarschuwen dat een positieve recensie van hem over welke dame dan ook geen stuiver waard is ( nou ja , voor hem wel natuurlijk want hij verdient er een aardige grijpstuiver aan)
 
Alle respekt voor Anne Fleur, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Wally alles uit zijn duim zuigt. Het is niet zijn eerste recensie. Als hij een handeling gevraagd heeft waaraan Anne Fleur niet wilde voldoen, dan zou ze dat ook gewoon tegen Wally hebben kunnen zeggen. Nu incasseert ze wel 200 euro, maar maakt er eigenlijk daarna een potje van. En natuurlijk is een vorige werkgever vaak negatief in de ogen van een dvp, maar als wij de achtergrond daar niet van weten is dat van weinig waarde. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen…….
 
Ik heb Anna-Sofie mogen ontmoeten bij LC. Topmeid. Seks was gewoon goed. Pijpt zonder, echt tot het einde. Tongt perfect. Is zeer gevoelig tussen de benen en laat zich lekker gaan. Is ook lekker mee te praten. Naast dat de seks gewoon echt goed is, is het ook een intelligente meid waar je lekker mee kan praten.
 
Is dit ook de persoon die in Rijswijk ontving onder de naam Anna?
Mooie lange vrouw die Pools is maar heel goed Nederlands spreekt.
Lieve vrouw met een super lichaam en de sex top is.
Gezicht niet al temooi!
 

OVER MIJ

Anne Sofie is jong, mooi, fris en fruitig, goedlachs, begeerlijk en ook nog eens dol op heerlijke sex.


Tsja, it takes two to tango.
 
Vandaag ben ik bij Anne-Sofie geweest, en dit is de eerste DVP waar ik zo openhartig en diepzinnig mee heb gepraat. Wil je alleen sex dan kan dat prima bij haar, ze heeft een goddelijk lichaam. Maar ze is ook een ontzettend lieve en gevoelige vrouw, ik ben echt onder de indruk van haar verhaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan