Recensie Anna Soperbe Blonde Roemeense - Menen for tow week 21/10/25 -??

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MAVERICKX69

Newbie
1
12/08/25
0
Omdat ik Franstalig ben, gebruik ik Google Translate: ..voor de beheerder, ik ben nieuw, ik kon de reviewpagina niet vinden. Sorry.

Ik heb net ANNA ontmoet in Menen 1H met een heel knappe jonge Roemeense vrouw die ik aanbeveel, mijn manier om haar te bedanken voor de geweldige tijd die ze met haar heeft doorgebracht; 28-30 jaar oud, foto's komen overeen met de advertentie, https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-received-in-menen-2.html; of bekijk op WhatsApp de foto 100/100 echt, prachtig haar en een zachte, zijdezachte huid, als een zijden sjaal en prachtige ogen (beide), prachtige borsten, geen siliconen of littekens, volledig natuurlijk, uitstekende pijpbeurt met een condoom, dan 69, Dogi, klaargekomen in olifant, zie kama en geen yoga, dan nog een 69 met een seksspeeltje. Onderhandel 50 euro, totaal 200 voor 1 uur, maar een heel mooi uur; Ze ontving mij in een dienstmeisjesoutfit in een zeer schone, discrete en rustige huurwoning in RNB-stijl, een van de tien best betaalde ontmoetingen in mijn leven. Behandel haar alstublieft met respect... bedankt ANNA.

Terug
Bovenaan Onderaan