Recensie Anna, Den Bosch (vh Waalwijk) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jantje1

Newbie
10
07/06/23
3
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6329026-anna
Ben 2 keer bij anna geweest ze maakte de eerste keer de deur open en toen zag ik een prachtige meid staan in mooie lingerie en naald hakken aan ze is heel hygiënisch voor ze begint eerst eventjes wassen en zo en op bed beland toen begon het feest de foto's en al kloppen gewoon 100%

Ik ben weer een bijzondere ervaring rijker toen ik afgelopen week deze dame heb bezocht.

Haar advertie op Kinky viel me op, ik dacht veel te mooie foto's, maar soms moet je de gok gewoon wagen en omdat Den Bosch voor mij redelijk dichtbij is heb ik de knoop doorgehakt.

Het eerste contact via WhatsApp ging wat stroef, het duurde even voordat ik reactie kreeg, maar dat is niet erg. Het vervolg reageren ging ook wat moeizaam en nadat ik thuis even gedoucht had, dacht ik even dat ik niets meer zou horen. Maar uiteindelijk toch onze afspraak bevestigd.

Onderweg kreeg ik een appje, of ik wat te drinken mee kon nemen. Er gingen wat alarmbellen af maar ach, waarom niet. Zo kwam ik erachter dat ze bij tankstations langs de snelweg geen alcohol verkopen 🤣 Via de app doorgegeven dat het niet ging lukken, maar geen reactie. Ik stond op het punt rechtsomkeert te maken toen er ineens reactie kwam. Ze wilde graag wijn, uhm ja dat is alcohol 🤣

Eenmaal aangekomen in Den Bosch zag ik dat de AH nog open was, dus veel later dan initieel afgesproken, flesje wijn gehaald en naar de afgesproken locatie gereden. Een locatie die me bekend voor kwam en ook hier weer even geduld voor een reactie.

Alles bij elkaar opgeteld had ik het eigenlijk al een beetje opgegeven, maar het was best een leuk avontuur zo en soms moet je gewoon eens buiten je comfortzone stappen. Maar te vroeg geoordeeld want jawel daar stond ineens het adres in mijn app 😅

High risk high reward bleek ook hier van toepassing, want toen ik binnen stapte stond ik oog in oog met een werkelijk prachtige dame 😍 Mooie lingerie aan, een knap gezicht en een mooi lichaam.

Op de kamer kreeg ik amper de tijd om de fles wijn weg te zetten. Ik werd verwelkomt met een salvo passievolle tongzoenen, wat een binnenkomst! Ik merkte direct dat ze best een beetje dominant is, haar weg, haar regels en dat vind ik prima.

Na de financiële afwikkeling en even opfrissen werd er bij binnenkomst op de kamer weer heerlijk getongzoend. En eenmaal op het bed beland ging dit minuten lang door. Ze kroop echt tegen me aan, verstrengeld en passievol. Af en toe een plagende beet op mijn lippen, geweldig!

Stap voor stap ging haar topje en haar slipje uit. Ik streelde haar zachte lichaam en speelde met haar mooie borsten en tepels. En haar handen speelde met mijn penis.

Ik was inmiddels goed hard en er volgde een heerlijke blowjob. Speels, afwisselend, waarbij ze me heerlijk bleef aankijken. Ja dat kan ze wel, puur genieten.

Het condoom werd gepakt en op strenge toon werd mij verteld dat ik vandaag het werk moest doen 😂Nou dat is geen straf bij deze mooie dame, in missio hield ik het goed vol.

Uiteindelijk het condoom er weer af en terwijl ze me pijpte was in mezelf aan het aftrekken, die blik die ik van haar kreeg, zo uitdagend!

Ik vroeg of ik nog even doggy mocht en dat was akkoord en daarmee kwam dit avontuur tot een heerlijk hoogtepunt.

Ze zeggen wel eens hoe ouder hoe gekker, nou dit voelde voor mij ook zo. Dit zou ik normaal echt nooit doen, totaal niets voor mij. Maar al bij al, wat een ervaring! Zo blij dat ik toch door heb gezet ondanks de twijfels.

Anna is echt een prachtige dame, geen 13 in een dozijn dame. Een dame met een sterk eigen karakter, sowieso ook een fysiek sterke dame en met een leuke handleiding 😅 Ik heb echt genoten en dit gaat zeker nog eens een vervolg krijgen!

Terug
Bovenaan Onderaan