Recensie Anna, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
10/11/24
4
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6651120-anna
Totale kosten (in euro)
300,-
Afgelopen week ben ik bij Anna uit Zwolle op visite ;) geweest. Ze doet thuis ontvangst bij haar privé woning. Het is een hele leuke, mooie (over smaak valt te twisten uiteraard), sociale, vrolijke en nette Nederlandse vrouw. Mooi slank, kleine borsten en een heel leuk koppie erop!

Bij aankomst viel mij op dat ik in een hele nette wijk en een nette eengezinswoning aan kwam.

Zoals afgesproken appte ik dat ik er bijna was en zou Anne mij opwachten bij de voordeur, zodat ik gelijk door kon lopen. Toen ik aan kwam lopen, deed Anna gelijk de deur open en kon ik ongezien door lopen.

We zijn gelijk naar boven gegaan. Hier werd mij de badkamer en toilet gewezen. Vooraf (en achteraf) kan je douchen etc.

Ik was best zenuwachtig, dit gaf ik ook aan en Anna bood mij eerst wat te drinken aan (bier, wijn of fris). Nadat ik mij had opgefrist, wel zo netjes als je van je werk komt, begonnen we met een massage om zo een beetje in de stemming te komen. Ondertussen lekker gekletst en heeft ze de zenuwen grotendeels weg genomen. Na ongeveer 10 minuten mocht ik me omdraaien, pakt Anna een condoom en toen deze om zat begon de rest….

De tijd vloog voorbij, ik heb de date met Anna als zeer fijn ervaren en kom zeker terug, wanneer ik in de buurt ben! Ik kan bij deze zeggen dat Anna zeker echt is, zeker doet wat ze verteld en dat er veel mogelijk is. Het basis tarief vond ik niet heel hoog en je betaald verder alleen voor iets wat je wilt. Zo betaal je nooit te veel. Echt top. Ook de service van lekker douchen, een geurtje etc en wat te drinken zijn voor mij pluspunten. Zeker aan te raden voor mannen die het wat spannender vinden (net zoals ik). Ze stelt je echt op je gemak, weet waar ze het over heeft ed

Als extra had ik gekozen:
- beffen
- tongzoenen

Echt een topper!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6651120-anna
Totale kosten (in euro)
450
Bezoek Anna nu bijna een jaar wekelijks soms 2 keer per week als dat uitkomt voor beide. Het lijkt me dus een mooi moment om ook mijn ervaring met jullie te delen. Ik krijg de laatste tijd vaker berichten met vragen over haar. Die ik natuurlijk met liefde beantwoord. Ze verdient het. Maar je kunt het beste haar zelf appen met alle vragen. En je zult ontdekken hoe leuk ze is.
Het verbaasd me dan ook dat er zo weinig Revieuws over haar te vinden zijn.

Ongeveer een jaar geleden was ik opzoek naar iets spannends en intiems na een zoektocht Anna tegengekomen en een berichtje gestuurd. en tot op de dag van vandaag daar geen spijt van gehad. In het begin was ik enorm zenuwachtig en voelde een gezonde spanning. Na ons eerste afspraakje wist ik meteen dit voelt goed en vertrouwd. Anna stelt je gelijk op je gemak. Ze is een leuke en gezellige babbelaar. En een mooie dame om te zien. De spanning zakt dan ook met de minuut af als je eenmaal bij haar bent. Je merkt ook dat ze hier zelf enorm van geniet en alles wat je van te voren bespreekt doet ze ook. Ze ontvangt in een nette wijk van zwolle met voldoende parkeerplek en in een nette woning. Met een nette verzorgde kamer waar alles gebeurt. Er wordt je wat te drinken aangeboden mogelijkheid tot douchen of een bad wat echt een aanrader is. Als het ijs eenmaal gebroken is of liever gezegd gesmolten begint het echte plezier. De massages en de seks zijn hemels alles doet ze naar volle tevredenheid. Het heeft een magnetische werking het voelt zo fijn en vertrouwd waardoor je haar elke keer opnieuw wilt boeken. Ik kan hier nog wel een langer verhaal neerzetten maar Anna is elke euro meer dan waard. Behandel haar met respect en je zult met een glimlach en een tevreden gevoel weer de deur uitgaan.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen Anna een oprechte dankjewel en tot snel 🥰

Blijkbaar mag ik een recensie niet in twijfel trekken over iemand die minimaal 1x per week voor €450 euro een dame bezoekt. En dat nu al een jaar lang. Bericht is verwijderd. Sorry voor mijn wantrouwen. Misschien ben ik stiekem ook wel jaloers.

Blijkbaar mag ik een recensie niet in twijfel trekken over iemand die minimaal 1x per week voor €450 euro een dame bezoekt. En dat nu al een jaar lang. Bericht is verwijderd. Sorry voor mijn wantrouwen. Misschien ben ik stiekem ook wel jaloers.

Er is geen woord om gelogen. Hoef me natuurlijk niet te Verantwoorden. Heel hard en veel werken wordt goed beloond. En kan de avonturen met Anna prima missen. Plezier of een hobby mag nu eenmaal wat kosten. Snap ook dat dit niet voor iedereen weg is gelegd.

Terug
Bovenaan Onderaan