Recensie Anna 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zamir7

Wandelaar
73
13/06/22
40
9
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week zondag lang rond gelopen op het plein en twijfelde bij wie ik zou gaan aangezien heel veel dames op hun telefoon zitten

Na te lang hebben gelopen zag ik anna lang zwart haar en en goeie billen kon ik zo van een afstand zien

Uiteindelijk naar binnen gegaan en onderweg naar boven kon ik haar billen goed bekijken waardoor ik meteen geil werd

Ze vroeg aan me toen we boven waren hoelang ik wilde blijven ik gaf aan 15min

Na het uitkleden begon ze me te pijpen ze pijpte alleen me eikel en ik voelde nauwelijks wat

Ik vroeg of ze wat dieper kon gaan maar daar ging ze niet op in en gaf je wilt wel van alles he met een glimlach ze pijpte me kort het stelde niet veel voor

Daarna kwam ze bovenop me en deden we reverse cowgirl en had ik uit zicht op haar op billen en bleef ik haar hard stoten ze kon het niet volhouden en gaf aan doggy te willen

Tijdens de doggy bleef ik haar goed door stoten wat ze wel lekker leek te vinden
Maar ze riep tussen door tijdens de doggy cum baby

Dat ik vind ik eerlijk gezegd wel een afknapper en ik merk dat veel dames op baekenlandplein die term gebruiken

Het pijpen stelde niet veel voor maar het neuken was prima

Na de daad gaf ze me complimenten dat ik goed kan neuken en of ik een vriendin had

Vervolgens hebben we een tijdje nog gekletst en liet ze haar zoontje zien via haar telefoon ze kwam en namen we vervolgens afscheid van elkaar met een slap op haar kont

Eerste huisje van rechts alleen ik weet niet precies welke nummer
Maar Vanaf de raam van die Colombiaanse en Andrea dan moet je geloof ik 1 of 2 ramen terug tellen en dan gelijk de eerste van de rij van hun

Terug
Bovenaan Onderaan