Recensie Annabel, Den Haag (voorheen Amsterdam, Alkmaar) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nwdirh

Newbie
7
24/08/21
14
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4803381-annabel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij Annabel geweest. Leuke meid, echt een girl next door. De glamour foto's op Kinky zijn waarschijnlijk van een jaar of 3 geleden, de selfies en haar profielfoto op Whatsapp geven een eerlijk beeld. Ze heeft wat vetrolletjes om haar middel maar haar figuur is nog altijd goed.
Moest even geduld hebben voor ze actief werd op Whatsapp, maar daarna was de afspraak vlot geregeld. Ze is nogal verlegen en introvert. Omdat ik zelf ook geen extrovert type ben was het sociale deel van de date wat stroef. Haar Engels is beperkt, en dat hielp ook niet.
De sex was goed, een kalme GFE (dat heb ik graag). Ze tongzoent echt (dat zie je helaas niet zo vaak meer), en daarbij proef je wel dat ze rookt, Ik geef 3 sterren voor tongzoenen omdat het van mij wel meer had gemogen, en ze neemt er zelf het initiatief niet toe.
Al met al wel een geslaagde date. Ik bewaar haar nummer wel, maar ik ga denk ik niet op korte termijn terug. De activiteit op Kinky neemt weer toe en er zijn eerst nog wat andere dames die ik wil ontmoeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan