WHEM Annabel Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb reactie gekregen. Net afgesproken. Adress gekregen. Guess what. Geen reactie meer en er wordt niet open gedaan. Zonde van de tijd mannen.

Correctie 15 min later bericht. Dat ze aan het douchen was. Toen werd er open gedaan. Op zich een aardige leuke vrouw om te zien. Omstandigheden van ontvangst is bagger. Verwaarloosd huis. Dame zelf vol met blauwe plekken. Dat zet je aan het denken. Biedt bare aan. Seks en pijpen is prima, doet ook anaal en bare. Jammer van het huis en fysieke omstandigheden, prima dame verder. Geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch maar langsgegaan en heb hier achteraf enorme spijt van.

Ontvangst was dramatisch. Vies matras. Meerdere mensen in de woonkamer. En de hygiene van de dame viel ook echt enorm tegen. Uiteindelijk 150 euro betaald om een beetje met tanden gepijpt te worden en in dr mond gespoten wat ze niet fijn vond. 😜 Stond met 15 minuten weer buiten en voor een uur betaald. Had voor een uur gereserveerd dus nog een hele discussie gehad over de vergoeding. Uiteindelijk maar het geld gewoon gegeven want ik had inderdaad gezegd dat ik een uur wou via de whatsapp maar moest daar echt weg.
 
Ik ben toch maar langsgegaan en heb hier achteraf enorme spijt van.

Ontvangst was dramatisch. Vies matras. Meerdere mensen in de woonkamer. En de hygiene van de dame viel ook echt enorm tegen.
Hier komt een klein trauma bij me op. Enige jaren geleden ook zoiets meegemaakt. Niet bij haar maar bij een andere vrouw. Was een keer in het weekend en ik had gewoon enorme zin. Dus iemand dicht bij mijn woonomgeving uitgezocht op Kinky.

Was een Roemeense. Op de foto mooi. Maar in werkelijkheid een stuk minder. Moest ik ook eerst door een woonkamer heenlopen met 3 mannen en 2 vrouwen en met haar erbij was het 3 om 3. Zaten allemaal te roken en te drinken. Dat ik achteraf door die woonkamer naar de slaapkamer ben doorgelopen daar denk ik nog wel eens aan. Ik had het huis niet meer uit gekund als ze voor die slaapkamer deur waren gaan staan. Ze waren met genoeg mensen om mij te beroven.

Is gelukkig allemaal niet gebeurt. Sex niet eens aan toegekomen. Zij was niet aantrekkelijk. Deed haar best niet. Dus verder dan een beetje voelen aan haar lichaam ben ik niet gekomen. Toen snel weer weg uit dat huis. Ik tel haar niet eens mee met de vrouwen met wie ik samen ben geweest want er is niets gebeurt.

Dit zal ik nooit meer doen. Door een zo'n volle kamer heen lopen. Dan maar gelijk rechtsomkeert maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan