Recensie Anne, Hulshout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
12/08/23
3
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-classy-lady.html
Totale kosten (in euro)
ik denk dat het 230 was voor anderhalf uur
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week besloten om Anne te bezoeken Oudere knappe spaanse dame +40
spreekt relatief goed engels , voorspel pijpen is oke niet wouw maar ze krijgt relatief snel traanogen ,
intiem Missionary doet ze echt enorm goed ze is ook meerdere keren klaargekomen en maakt heel de tijd
echte kreungeluiden elke keer als ik diep Thruste kreunde ze en kneep ze haar benen bij elkaar
uiteraard van genot , 45 min lang overall missionary geneukt aangezien dit echt supper lekker was bij haar
helaas heeft ze gescheurde ligamenten of zo iets aan de knie en draagt ze een soort van band niet echt per se sexy
maar mij stoorde het niet , wel oppassen want na enige tijd heeft ze er wel last van , tantra massage doet ze ook , mag zeker niet klagen,
zeer mooie borsten , gevoelige tepels dus niet te veel met sjoemelen zegde ze tho , toch paar keer aan gezogen ,
als ze goesting heeft neukt ze je echt heel de tijd plat : zeker voor herhaling vatbaar .

>zoenen is een nee tho wilt ze niet , toch paar keer als ze plat op mij lag kusje kunnen stelen geen tongzoen tho
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan