WHEM Anne, Maasmechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anne van de week bezocht. ik kan jullie vertellen dat de foto's bedrog zijn. Ik schat haar rond de 40 en zal nog een volledige review schrijven.
Probably I refused you or something 😂 because i do this with somebody and I think I know who you are . But no problem for my client I can prove it's me not fake foto . And also not 40 😂 . I just blur my face because I don't want alllll people from this website know me . It's better like this for me but … what you say there it's clearly you are very frustrated. So for Alll my client I can say like this . Who want to know if I'm real I can prove with Video call kissses 💋

Probably I refused you or something 😂 because i do this with somebody and I think I know who you are . But no problem for my client I can prove it's me not fake foto . And also not 40 😂 . I just blur my face because I don't want alllll people from this website know me . It's better like this for me but … what you say there it's clearly you are very frustrated. So for Alll my client I can say like this . Who want to know if I'm real I can prove with Video call kissses 💋
Iemand die het verhaal van Anne of Droelloe kan bevestigen?

Beste lezers,
Aangezien er nog veel vraag is na bovengenoemde dame is wil ik toch nog hierop reageren. Vorig jaar deze dame bezocht, echter heb ik verzuimd hier een review over te schrijven. Aangezien het te lang geleden is kan/wil ik niks meer over de service vertellen deze heb ik niet meer helemaal helder. Wel over de foto's van de advertentie. Zoals ik eerder aangaf is ze een stuk ouder dan ze aangeeft in de advertentie. Tevens is ze ook voorzien van veel tattoos. Deze zijn nergens op de foto's te zien. Echter begrijp ik heel goed dat dit een herkenning kan zijn en je dat wil camoufleren. Dat betekend ook dat ze heel goed is met het bewerken van de foto's. Het enige kenmerk/overeenkomst wat ik ter plekke had waren de twee piercings in de tepels, verder was ik helemaal gedesoriënteerd. Nogmaals dit is mijn visie. Wil de dame in kwestie niet naar beneden praten. Maar je kan geen Ferrari verkopen en een Fiat leveren. Hopelijk heb ik mijn medewandelaars voorzien van genoeg informatie. Mochten jullie hier anders over denken hoor ik dit graag…

Zit nu in Diest.
Heb ermee afgesproken. Is wel de dame van de foto's. Maar gevraagde kledij was niet gedaan.
En net voor het betalen kwam er een man door de deur loeren (ik had alle kledij nog aan). En dan zei ze dat ik weg moest.
Dus ben ik maar vlug vertrokken. Niet te vertrouwen zou ik zo zeggen. wegblijven.

Terug
Bovenaan Onderaan