Recensie Annie, Enjoy Thai Massage, Tervuren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thunderball

Wandelaar
32
27/11/21
15
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://enjoythaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Ditmaal had ik mijn zinnen gezet op Annie van Enjoy Thai Massage. Ik hou van zeer blanke huid en mooie tieten en dat trof ik bij haar ruimschoots aan.
Annie deed de deur open en ik was direct tevreden met haar outfit en diep uitgesneden decolleté.
Op de kamer afgerekend en dan de douche in. Eenmaal op het bed begon ze met een degelijke massage met af en toe haar handen tussen mijn benen voelen of er al een reactie was. Toen ze voelde dat hij klaar was omdraaien en begon ze met een penismassage waarbij ik moest aangeven om te stoppen. Ik wilde haar nog beffen. Toen kwam ze met haar poes boven op mijn gezicht zitten en ik merkte dat ze duidelijk genoot. Ik vermoed zelf dat ze klaar kwam want haar body schokte en ik proefde haar sappen.
Now your turn zei ze en met een zalige penismassage kwam ik klaar. Het was lang geleden dat ik nog zo veel produceerde :p .
 
Laatst bewerkt:
Misschien minder chance... Ze is inderdaad wit van huid maar qua tieten , nee bedankt . silicoon grof afgewerkt .
Massage ok maar zonder meer.
Ook een beetje verlegen en niet zeer enthousiast .
Huis is dik in orde , proper en mooi ingericht
Parking voor de deur.
Kom ik terug , nee.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan