Recensie Anny, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maximo

Wandelaar
25
03/10/21
56
12
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9067014-anny
Totale kosten (in euro)
€ 120,-
Afgelopen week heb ik Anny bezocht. Had haar eerder in de maand al een berichtje gestuurd maar het opvolgende bezoek aan haar liet op zich wachten. Vorige week had ik zin en tijd. Zij ontvangt op dit moment in Den Haag Zuid West, een gebied waar meer aanbod is op dit vlak, en heeft een groot appartement met mogelijkheid om te douchen. Dat was ook wel nodig ook gezien de fietstocht die ik had afgelegd vanuit het centrum en de hoge temperaturen buiten. Even zoeken naar de ingang maar met behulp van de door haar verzonden foto's in de app was dat niet al te lastig. Een leuke mollige dame deed open en na een tongzoen, de betaling voor 45 minuten en het douchen kon het feest beginnen. Languit op het bed en de dame begon te zuigen (pzc). Ik had er niet speciaal om gevraagd maar zonder wat te zeggen deed ze dat de volgende 40 minuten aan een stuk door totdat ze mij compleet, maar ook compleet leeg zoog. En ze stopte ook niet nadat ik was klaar gekomen, ging gewoon nog een paar minuten door. Heerlijk.

Voor de Doublet-kenners, Anny is qua uiterlijke vormgeving én pijp-kunde vergelijkbaar met de Colombiaanse Nena en de Braziliaanse Monica. De foto's van haar Kinky-profiel komen in de buurt ook al is dat een paar kilo geleden. In haar profiel staat ook dat ze voor klaarkomen in de mond € 30,- rekent maar dat heb ik niet betaald. Service van het huis denk ik dan maar. Ze kletst flink door in het Spaans maar niet op een vervelende manier.

Lekker voor een schappelijk prijsje zonder enige tijdsdruk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9067014-anny
Totale kosten (in euro)
150
Ze communiceert in het Engels via WA en een afspraak was zo gemaakt.
Ik had al eerder contact gehad met de vraag waar ze ontving, dat was in Den Haag zuid-west, nu ook, alleen de locatie was nu ergens anders.

In een flat, achterin een gallerij ontvangt zij, een BBW-type in de juiste verhoudingen met een kort blond koppie.
Met een wat kusjes en een kleine tongzoen verwelkomende ze mij en we gingen naar de slaapkamer.
Een redelijke schone ruime met een 2-persoonbed.
Achter de deur zaten kledinghaken dus de kleding kon netjes opgehangen worden.

Haar gesprekken gaan half in het Spaan en Engels, maar ze maakt zich goed verstaanbaar.
Ik had gevraagd om samen te douchen en dat was mogelijk.
Zij was al eerder uitgekleed dan ik, ze wachtte netjes totdat ik klaar was en toen gingen we naar de badkamer. De badkamer was niet groot, maar zo wordt het lekker intiem. Voordat we begonnen kreeg ik mondwater, die ze zelf ook neemt. Onder de douche werd ook alles schoongemaakt en dat deed ze ook bij mij.

Onder de douche lekker friemelen en overal aanzitten en haar wassen.
Zij droogte mij af, ze is een beetje het moeder-type die voor je zorgt, op zich een prettig en relaxe ervaring.

Op bed begon ze met een massage bij mij, maar wil je anders, dan kan dat ook, dat geeft ze duidelijk aan.
De massage voelt prettig aan, soms geaai en soms wat professioneler. De sfeer was in ieder goed.
Daarna bij het omdraaien begon ze met pzc, ik had haar gevraagd t/m het einde, dat is haar dan niet gelukt, maar ze deed zeker haar best.
We hebben divers standjes gedaan, bij haar vond ik 69 het lekkerst, heerlijk likken tussen die grote billen.
Tussen afgewisseld door tongzoenen en weer pijpen.

Voor pzc t/m het einde betaal je 30 euro meer, maar die hoefde ik aan het einde niet af te rekenen, dat vond ik wel heel netjes, dus ik heb het verschil gedeeld. En ze heeft echt haar best gedaan, want ik ben bijna anderhalf uur binnen geweest.
Een vrolijke dame, met leuke lachjes, duidelijk een dame die weet hoe het hoort en met een behoorlijk GFE-gehalte.
Binnenkort gaat ze volgens mij een maandje naar Spanje, de datum was niet geheel duidelijk.
Herhalingsgevaar; gezien haar karakter en kunde zeg ik; misschien.

Terug
Bovenaan Onderaan