Recensie Anny, Lanaken 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
63
07/07/21
44
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-girl-487586855.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag deze dame bezocht, in Lanaken.


Foto's zijn precies haar, ze heeft ook veel foto's dus ik had al het gevoel dat zij het zou zijn (+ video).

Hele knappe dame, 27 jaar, met een prachtig lichaam, prachtige ogen. De communicatie was vlot, ze spreekt redelijk Engels.

Besloten om een uurtje te gaan, en PZC te kiezen. (dit was iets extra, zo was het ook afgesproken dus geen verrassingen). De tijd is echt volgemaakt, dus het volle uurtje. Zoenen was ook intens, en volop, ook met tong. Heb er echt zeer van genoten toch Colombiaanse hebben iets speciaals. Ik had een goede klik met haar, ik vond haar super aardig, lief en tegelijkertijd kinky en geil en sexy. Ze zoende echt lekker en overal, en met gevoel. Ze leek er zelf van te genieten.

Locatie was goed bereikbaar, makkelijk parkeren. Discreet.

We hebben 3 standjes gedaan, na het PZC. Ze heeft een heel goed lichaam, zo ongeveer 1 meter 60. Mooie borsten (implantaat maar niet extreem Cup C).
Echt mooie nagels zelfs haar voetjes hebben mooie nagels dan ben ik verkocht😂.PZC was niet heel lang, maar toch naar mijn mening de extra waard. Ze nam hem ook in de keel (kortstondig maar wel geil)

We hebben bijna precies het uurtje volgemaakt, ik was niet binnen 20 minuten klaar. Het was goed in balans. Ik heb wel geen 2e orgasme meer gehad, de tijd was om. Wel nog een massage gehad en wat gepraat. Toen begon mijn jongeheer opeens weer heel hard te worden want ze bleef ermee spelen. Ik had wel verwacht dat de tijd nu om zou zijn, dat was helaas ook zo. Maar dat doet niets af aan dat ik genoten heb van de tijd met haar.

Het was min of meer zoals ik me vantevoren had voorgesteld. Hoop dat ik haar nog snel een keer mag zien. Van wat ik begrepen had was dat ze binnenkort in de buurt van Eindhoven wilde gaan. Ze is nu voor enkele dagen in Lanaken.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar eerder vandaag een berichtje gestuurd.

Met een gewone vraag of ze voor sommige van haar mogelijkheden extra rekende, want ik heb wel interesse om haar te bezoeken.

Deze kwam aan en nu lijk ik zonder enige reactie geblokkeerd te zijn.

Iemand anders problemen met haar te bereiken?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anny-211/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de recensie van @Sp0rkeh ook een afspraak gemaakt.

App contact ging wel snel, eerst prijzen en service. Locatie gaf ze niet gelijk, niet eens een adres. Eenmaal ergens in Lanaken aangekomen dan weer om locatie gevraagd, shit toch weer de andere kant op.
Discreet of niet echt, parking genoeg, ontvangst in huis. Aan deur appen en ze maakt open.

Leuke en spontane dame! Exact van de foto's, mooie ogen maar wat mij gelijk opviel.. die kuiltjes wanneer ze lacht, prachtig.
Spreekt aardig Engels.

Samen uitkleden en ze zette wat muziek op
Ze ging er wel voor, voluit tongzoenen, kort gebeft waar ze snel nat van werdt.
Door naar pmc was prima, intiem 2 standjes en het was gedaan. Korte massage achteraf.
Helaas had ze nog een afspraak erna, anders had ik wel verlengd.

Herhaling: Ja, leuke, aardige en spontane meid waarbij je gelijk op je gemak voelt.

Locatie vond ik zelf wat minder, beetje afgeleefd en toch niet zo discreet vind ik.

Komende week zou ze naar Diepenbeek gaan vertelde ze, dus ze blijft nog in de buurt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anny-211
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de recensie van @Sp0rkeh ook een afspraak gemaakt.

App contact ging wel snel, eerst prijzen en service. Locatie gaf ze niet gelijk, niet eens een adres. Eenmaal ergens in Lanaken aangekomen dan weer om locatie gevraagd, shit toch weer de andere kant op.
Discreet of niet echt, parking genoeg, ontvangst in huis. Aan deur appen en ze maakt open.

Leuke en spontane dame! Exact van de foto's, mooie ogen maar wat mij gelijk opviel.. die kuiltjes wanneer ze lacht, prachtig.
Spreekt aardig Engels.

Samen uitkleden en ze zette wat muziek op
Ze ging er wel voor, voluit tongzoenen, kort gebeft waar ze snel nat van werdt.
Door naar pmc was prima, intiem 2 standjes en het was gedaan. Korte massage achteraf.
Helaas had ze nog een afspraak erna, anders had ik wel verlengd.

Herhaling: Ja, leuke, aardige en spontane meid waarbij je gelijk op je gemak voelt.

Locatie vond ik zelf wat minder, beetje afgeleefd en toch niet zo discreet vind ik.

Komende week zou ze naar Diepenbeek gaan vertelde ze, dus ze blijft nog in de buurt.
Het is inderdaad midden in een woonwijk dus. Ja discreet, in die zin dat ik me niet bekeken voel op die locatie (dat is echter 's avonds)

Ben er gisteravond ook nog een keer geweest. Vond dat ze erg haar best deed, had gevraagd of ze iets speciaals wou aantrekken voor me, en dat deed ze.

Haar pijpskills vind ik best wel behoorlijk, beter nog dan de 1e keer. Zoenen met veel gevoel weer.

Tussentijds heeft ze me gemasseerd en ze vroeg me of ik haar wilde masseren. Daar was ik niet te beroerd voor, bovenop haar mooie lichaam zittend en haar mooie voetjes te masseren (dit vond ze lekker zei ze) hmmmm

Deze keer ging ze ook vol voor de 2e ronde. Ik had moeite om bij de 2e ronde opnieuw een orgasme te krijgen, maar zij bleef haar best doen en op het laatst ging ze met heel erg veel gevoel met haar handjes aftrekken. Ik was helemaal leeg na de 2e ronde.

Het uurtje weer helemaal vol gemaakt. Wat me ook opvalt is dat ze tijdens de date nooit afgeleid is of op haar telefoon gaat kijken. Zelfs niet na ronde 1, ook niet als er gebeld of ge-appt wordt. Ze geeft mij de volledige aandacht ik heb een klik met haar voel me erg aangetrokken tot haar.

Na afloop liet ze me haar vriendin zien, dame met rood haar, waar ze trio's mee doet (omdat ik ernaar gevraagd had).

Gaat inderdaad naar Diepenbeek maandag.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar eerder vandaag een berichtje gestuurd.

Met een gewone vraag of ze voor sommige van haar mogelijkheden extra rekende, want ik heb wel interesse om haar te bezoeken.

Deze kwam aan en nu lijk ik zonder enige reactie geblokkeerd te zijn.

Iemand anders problemen met haar te bereiken?

Hier hetzelfde. Gevraagd voor een afspraak, enkele uren later ben ik geblokkeerd.😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan