Recensie Annye Musa 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thesecretedstu1

Wandelaar
37
24/01/23
18
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16x5
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/annye-musa.html
Ik kwam Annye tegen, zoals dat wel eens gebeurt met transmeiden op andere apps, dus ik kan niets zeggen over haar tarieven. Ik kan echter wel mijn ervaring delen wat betreft haar houding en de ontmoeting zelf.

Haar profiel op Quartier Rouge en haar Instagram (ook gelinkt in haar advertentie) vermelden dat ze tot zaterdag 21 juni in Brussel is. Haar locatie bevindt zich op de grens van Elsene en Etterbeek, meer richting Etterbeek.

Communicatie en Eerste Indrukken:
Ik heb haar aanvankelijk via de app, daarna via Instagram en uiteindelijk via WhatsApp een bericht gestuurd. Annye spreekt alleen Braziliaans Portugees. Hoewel dit een taalbarrière vormde, zoals ze wijselijk zei: "in seks is er geen taal nodig."

De locatie was een beetje lastig te bereiken, maar eenmaal binnen werd ik meteen getroffen door haar verschijning. Als je van een gespierde, atletische translichaam houdt, is ze absoluut top. Haar video's en foto's zijn volledig accuraat – ze is prachtig gespierd, met indrukwekkende buikspieren, biceps, quadriceps en bilspieren. Aangezien dit een "plezierbezoekje" was en geen "zakelijk bezoekje," gingen we snel over naar het seksuele deel van de ontmoeting.

De Ervaring:
Ze deed orale seks ongelooflijk goed, zonder condoom. Ik kwam bijna klaar door alleen al haar prachtige lichaam voor me te zien terwijl ze me zoog. Ik deed ook wat terug, inclusief het rimmen van haar, en ik moet zeggen dat haar spierbeheersing over haar anus en bilspieren uitzonderlijk is.

Daarna gingen we over tot gemeenschap met een condoom. Ze gebruikte speeksel van het rimmen als glijmiddel, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan meer glijmiddel voor een soepelere penetratie. Tijdens het stoten hoorde ik haar bekende Braziliaanse woorden uitspreken, en op een gegeven moment beet ze in haar been om haar gekreun in te houden – blijkbaar kan ze daar niet luid zijn.
Nadat de condoom verwijderd was, bracht ze ons beiden tot een hoogtepunt over haar lichaam te spuiten.

Aandachtspunten:
  • Zoenen: Het zoenen was voor mij een beetje "mwah," er was niet veel tonggebruik.
  • Passiviteit: In zekere zin was ze vrij passief. Ze lag er voornamelijk en onderging het, zonder zelf te duwen of naar andere posities te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan