Recensie Anouck, Schipperskwartier 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft een zwoele stem (Goedele Liekens heeft ook een 'mannelijke' stem maar is toch best knap). Bovendien is ze echt vrouwelijk: mooie borsten (niet mega maar gewoon), haar apparaat is altijd hard (nog nooit ontgoocheld), mooie lippen om te zoenen (en dat doet ze graag) ... Voor mij alleszins een van de besten.
 
Vandaag nog eens langs geweest bij Anouk. Zeer kalm in Schipperskwartier en bijna geen meisjes/shemales. Anouk gelukkig wel (woensdag). Zoals gewoonte is ze top en dat laat ze je ook voelen. Heeft hele rimram aan speetjes die je naar eigen goeddunken kan uitproberen. Toppertje die allang meedraait. Zit nog steeds VT 24.
 
Vandaag nog eens langs geweest bij Anouk. Zeer kalm in Schipperskwartier en bijna geen meisjes/shemales. Anouk gelukkig wel (woensdag). Zoals gewoonte is ze top en dat laat ze je ook voelen. Heeft hele rimram aan speetjes die je naar eigen goeddunken kan uitproberen. Toppertje die allang meedraait. Zit nog steeds VT 24.
welke dagen werkt zij nog??
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de eerste maal een bezoek gebracht aan Anouck.
Wat een vriendelijke dame, heel lief. Heeft misschien een iets zwaardere stem maar dit stoort helemaal niet. Vind ze wel knap
Heerlijk gekust, begon mijn pik dan heerlijk af te zuigen. Zelf begon ze aan haar mooie pik te spelen, wat ik maar al te graag overnam. Daarna kroop ze boven op mij en liet zich lekker zakken op mijn pik. Wat geneukt en dan begon ze terug te zuigen. Vervolgens zette ze zicht op mijn vraag op mijn boven benen en heeft ze me lekker laten spuiten, met haar pik tegen de mijne. Achteraf zij ze dat ze het erg kon appreciëren dat ik vriendelijk tegen haar was. Was werkelijk een heerlijke belevenis. Wil ook nog meegeven dat ze zelf heel correct is, Verlang er naar om nog eens terug te gaan naar haar.
 
Ja (Antwerpen), maar dan moet je haar gegevens hebben. Best ga je dan eens tot in Schipperskwartier om haar te vragen. Dan zal je haar telefoonnummer wel krijgen. Ze heeft een mooi ingericht appartement (kamer) met allerlei attributen, beetje kinky. Echt de moeite.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
weer eens lekker verwend geweest
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Ik ben afgelopen maandag nog eens af kunnen zakken naar het schipperskwartier om een bezoekje te brengen aan Anouk. Ik ken Anouk al een aantal jaren, van in mijn studententijd. Ze was namelijk mijn eerste shemale en sindsdien helemaal verkocht aan haar.

Maandag was het dus weer zo ver en heb ik haar nog eens lekker mogen voelen en proeven. Voor mij is Anouk toch een toppertje. Zo was het ontvangst ook weer top. Anouk neemt zeker haar tijd hiervoor en nooit heb ik het gevoel bij haar dat het allemaal wat gehaast is. Zo hebben we weer even wat bij zitten babbelen en daarna was het natuurlijk tijd voor wat actie.

Anouk is zowel top als bottem, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik vooral naar haar ga om geneukt te worden, en wat kan ze dat goed en lekker. Ik heb haar gevraagd wat dominanter te zijn en geen enkel probleem voor haar. Ik zelf ga niet naar haar voor een mistress afspraakje, maar ze mag wel wat dominant zijn voor mij, maar voor ieder wat wils denk ik dan. Het is maar wat je afspreekt.

Omdat het al wat langer geleden was dat mijn kontgaatje nog eens gevuld werd, zijn we begonnen met wat dildo spelletjes. Maar al snel ging die lekker lul er van haar in en nam ze mij lekker doggy. We hebben toch wel lekker lang kunnen neuken en wat van standjes gewisseld en af en toe ook met een van haar dildo's. Gewoon weg top.
Ook na de daad heeft ze geen haast en is het niet dat ze je bijna buiten shot.

Ik ga zeker terug naar haar, zodra ik weer de kans heb.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik was paar dagen geleden in het schipperskwartier en had wel zin in een shemale, ik zag op nr 24 een bordje staan 'Anouck shemale'. Ik had hier al over haar gelezen en wilde graag eens bij haar binnenstappen. Jammer genoeg was haar gordijn altijd dicht en toen het open stond, stond ze niet voor het raam. Ik heb nog een paar vraagjes over Anouck: * heeft ze een grote pik? * is het PZC of PMC? * en als ze je neukt, stoot ze dan stevig door (hou ik wel van ;-) * en wat mag ik verwachten voor 50€ (hoelang en wat mogelijk)?
Dan nog wat rondgewandeld, maar er zat niet zoveel soeps. Paar ramen naast Anouck wel een knappe shemale, groot en stevige sillicone borsten, maar ze toonde weinig sympathie.
Verder nog een paar tgirls gespot in SS49 (grote zwartharige) SS15 (oudere) SS7 (zwartharige Latina) SS3 (blonde, zag er eerder travestie uit) Vingerlingstr 7 (héél knap). maar voelde niet echt 'connectie',
bedankt alvast voor de feedback
 
Hoi, ik was paar dagen geleden in het schipperskwartier en had wel zin in een shemale, ik zag op nr 24 een bordje staan 'Anouck shemale'. Ik had hier al over haar gelezen en wilde graag eens bij haar binnenstappen. Jammer genoeg was haar gordijn altijd dicht en toen het open stond, stond ze niet voor het raam. Ik heb nog een paar vraagjes over Anouck: * heeft ze een grote pik? * is het PZC of PMC? * en als ze je neukt, stoot ze dan stevig door (hou ik wel van ;-) * en wat mag ik verwachten voor 50€ (hoelang en wat mogelijk)?
Dan nog wat rondgewandeld, maar er zat niet zoveel soeps. Paar ramen naast Anouck wel een knappe shemale, groot en stevige sillicone borsten, maar ze toonde weinig sympathie.
Verder nog een paar tgirls gespot in SS49 (grote zwartharige) SS15 (oudere) SS7 (zwartharige Latina) SS3 (blonde, zag er eerder travestie uit) Vingerlingstr 7 (héél knap). maar voelde niet echt 'connectie',
bedankt alvast voor de feedback
Haar clit is perfect vind ik. pzc en als je niet oppas ook nzc dus hou daar rekening mee. Ik zelf sla haar hierom dan ook over. Jammer want alle dates waren altijd super!
 
Hoi, ik was paar dagen geleden in het schipperskwartier en had wel zin in een shemale, ik zag op nr 24 een bordje staan 'Anouck shemale'. Ik had hier al over haar gelezen en wilde graag eens bij haar binnenstappen. Jammer genoeg was haar gordijn altijd dicht en toen het open stond, stond ze niet voor het raam. Ik heb nog een paar vraagjes over Anouck: * heeft ze een grote pik? * is het PZC of PMC? * en als ze je neukt, stoot ze dan stevig door (hou ik wel van ;-) * en wat mag ik verwachten voor 50€ (hoelang en wat mogelijk)?
Dan nog wat rondgewandeld, maar er zat niet zoveel soeps. Paar ramen naast Anouck wel een knappe shemale, groot en stevige sillicone borsten, maar ze toonde weinig sympathie.
Verder nog een paar tgirls gespot in SS49 (grote zwartharige) SS15 (oudere) SS7 (zwartharige Latina) SS3 (blonde, zag er eerder travestie uit) Vingerlingstr 7 (héél knap). maar voelde niet echt 'connectie',
bedankt alvast voor de feedback
Anouk haar pik is ideaal; groot genoeg, voldoende dik en de juiste kromming. Verwacht echter geen 20 of 25 cm. PZC kan wederzijds net als in de mond spuiten. Ze stoot keihard door als ze je neukt. Voor 50 € moet het zeker lukken om een halfuurtje met haar te stoeien (wederzijds PZC, tongzoenen, speeltjes, vingeren, geneukt worden, klaarkomen, enz). Mijn ervaring is dat neuken zonder kan maar enkel op initiatief van de klant (ze zal je dus niet stiekem zonder neuken).
 
Ik kan beamen wat Irpan zegt. Haar pik is ongeveer 16-17 cm. Ik blijf me afvragen hoe ze in staat is om zo door te drammen. Nooit problemen gehad om een stijve te hebben. Soms komt ze ook klaar, maar daar moet je niet teveel van verwachten (klein beetje). Je kan klaarkomen in haar mond maar ik denk dat ze dat liever niet heeft (daarom doe ik het nooit). Pijpen is zonder condoom. Ze is ook geen echte liefhebber om haar te neuken, maar als je het vraagt doet ze het wel. Tongen als de beste. Goede relatie als je haar met respect behandelt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de lovende commentaar, uiteindelijk gisteren langs geweest bij Anouck. En ja....het was een voltreffer. Héél mooie trans, prachtbody, mooie pik. Ze kan zalig tongzoenen, ik heb haar gepijpt tot diep in mijn keel. Zij kan ook wel een stevig mondje pijpen, terwijl ze me pijpte duwde ze al een dildo bij me naar binnen. Toen mocht ik op de knietjes zitten op de bedrand, heeft ze me nog wat zweepslagen op de kont gegeven om me daarna stevig door te neuken. Verschillende standjes gedaan en geëindigd ik boven op haar pik en klaargekomen op haar borsten en hals. Ga ik zeker nog terug.....:p
 
Hallo. Ik ben een 50j crossdresser en ga maandag 5 juni naar Anouk. Zal er rond de middag zijn. Als er sommigen interesse hebben in een trio kunnen we ter plaatse afspreken. Laat maar weten, sta super heet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan