Siegfried1
Newbie
.... houdt zichzelf voor de gek?? Delusional ? Lijkt me zéér waarschijnlijk als ik van haar hoor wat ze zo allemaal nog meer naar binnen werkt ... en een 'dinner date' ??? Dan hoop je maar dat ze nog weet hoe je een mes en vork vast moet houden ... hahahaEen diploma lijkt me een goed idee. Ik neem de examens wel af. Zullen wel een hoop her examens zijn.
Ik zie net dat ze haar leeftijd op de site hebben aangepast naar begin 50(op kinky is het nog 45) is waarschijnlijk midde 50. Maar ik denk dat ze iets met al deze negatieve berichten heeft gedaan. De eerste paar dagen zal ze waarschijnlijk ook haar services verbeteren denk ik. Ik twijfel of ik haar vanavond bestel of niet. Ik hoop dat ze van het idee afstapt dat ze een gezelschapsdame is (of ze houd zich zelf voor de gek).
Wat zou het kostte een dinnerdate? 400 / 500 ? Dan moet je het eten ook nog betalen. Dan is Tinder een stuk goedkoper. Betaal je alleen het eten en heb je nog kans op sex. Dat zou bij haar nog betaald moeten worden. Daar is ze (voor mij) echt te oud voor
Laatst bewerkt: