WHEM Anouschka 34 jaar- Dessel vh Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Contact mee gehad via mail. Reageert vrij snel op een bericht. Prijzen zijn van een hogere categorie. Liefst 315 euro voor een naakt(+50euro) massage en pijpen zonder condoom(+80euro). Of ook intiem mogelijk is heb ik niet meer gevraagd.
 
Heb dit hier ergens gepost begin februari bij "Priveontvangst" Brabant en Brussel Algemeen

Heb ooit contact gehad met haar via mail, ... toen ik suggereerde dat haar prijs toch wel heel hoog was vertelde ze dat de prijs van de hotelkamer waar ze die betreffende dag ontving wel voor haar was (was toen in Hasselt), dat de kost van de massageolie eveneens voor haar was en blablabla, ... mij was het duidelijk dat ze er vooral veel geld wilde uit halen.

Wat uiterlijk betreft doen haar foto's wel het allerbeste vermoeden
 
Heb dit hier ergens gepost begin februari bij "Priveontvangst" Brabant en Brussel Algemeen

Heb ooit contact gehad met haar via mail, ... toen ik suggereerde dat haar prijs toch wel heel hoog was vertelde ze dat de prijs van de hotelkamer waar ze die betreffende dag ontving wel voor haar was (was toen in Hasselt), dat de kost van de massageolie eveneens voor haar was en blablabla, ... mij was het duidelijk dat ze er vooral veel geld wilde uit halen.

Wat uiterlijk betreft doen haar foto's wel het allerbeste vermoeden
Inderdaad, die foto's zien er wel goed uit! Maar nog geen recensie, vind ik altijd gevaarlijk..
 
2-tal weken geleden ben ik er geweest. Fantastisch goede massage, zeker ook gezien haar opleiding kinésitherapie die ze gevolgd heeft.
Ze bouwt de spanning goed op. Had optie oraal erbij genomen en heb een zalige ontlading gehad
 
Ben er geweest, ze zat toen in Hasselt in maison stout.
Veel geld, 200euro voor een uurtje, enkel massage, wel pzc, voor de rest zo goed als geen aanrakingen.
Voor intiem zou je al vrij veel moeten daar geweest zijn kreeg ik als antwoord.
Heel mooie dame maar net wat teveel euros voor hetgeen ze levert.
 
Is ondertusen verhuisd naar Dessel Antwerpen.
(on)mogelijkheden staan toch duidelijk in ad.

Mogelijkheden tegen een extraatje zijn:
-naakt masseren
-orale bevrediging
-dildospelletjes-butplug
*geen intiem. En neen, ook niet tegen een extraatje, hihi..

Dus € 185 voor uur massage en dan de extra's. Dacht het niet, ondanks de mooie foto's.
Ik heb daar trouwens twijfels over; laaste foto voor het raam duidelijk aziatisch, maar lijkt anders dan andere (profiel)foto.
 
Anouschka is echt wel goed, mooie vrouw als je houdt van kleine borstjes.
Helaas heel erg op geld belust. standaard massage is niet naakt,..

Haar standaard whatsapp-berichtje:
Pssst..
Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid om jouw vraag te beantwoorden, maar misschien kun je me al eens vertellen wat voor massage je graag wilt. Je kunt kiezen uit verschillende formules:

massage in lingerie en een manuele happy end (€200)

1) optie naakt (+€50)
2) optie butplug of dildo (bij jou uiteraard ;), komt op +€90)
3) optie oraal (+€90)
4) prostaatmassage (+90)

Kxsje
 
Anouschka is echt wel goed, mooie vrouw als je houdt van kleine borstjes.
Helaas heel erg op geld belust. standaard massage is niet naakt,..

Haar standaard whatsapp-berichtje:
Pssst..
Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid om jouw vraag te beantwoorden, maar misschien kun je me al eens vertellen wat voor massage je graag wilt. Je kunt kiezen uit verschillende formules:

massage in lingerie en een manuele happy end (€200)

1) optie naakt (+€50)
2) optie butplug of dildo (bij jou uiteraard ;), komt op +€90)
3) optie oraal (+€90)
4) prostaatmassage (+90)

Kxsje
Ze zit nu in Dessel ( en mogelijks af en toe nog in hasselt)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan