Recensie Antonela/Pamela, Den Haag (voorheen Rotterdam, Amsterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chrisabroad

Wandelaar
25
24/12/21
9
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1386451-pamela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beste mede-lopers,

Ik schrijf hier deze review over Pamela want dit was op Kinky.nl niet mogelijk om te schrijven.
Vandaag ben ik bij Pamela geweest in Amsterdam, contact ging via Whatsapp, ging wel goed werd vrij snel gereageerd.
Bij aankomst waren er twee dames aanwezig aan onder Pamela.
Had op dat moment beter terug kunnen omkeren want foto's kwamen niet overeen (20-30kg erop aanrekenen) maar dacht alleen niet met me hoofd na.
Er staat op het profiel dat ze Engels spreekt maar ze spreekt geen woord en doet ook geen poging om iets van engels te spreken
Kreeg eerst een massage en vervolgens begon ze PZC, dat was vrij wel waardeloos, 2-3keer op en neer beetje zuigen en dan weer meer trekken en repeat.
Werd uiteindelijke een beetje stijf, probeerde ze gelijk een condoom om te doen wat ze niet kon en hard proberen te douwen om hem goed te krijgen wat pijn deed.
Waardoor ik mijn hardheid en geilheid verloor dus had maar gekozen voor nog een massage om nog een beetje me geld ervan 'waard' te krijgen.

Herhalinggevaar: zero, was ook gelijk de laatste keer voor mij om kinky te proberen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan