Recensie Antonella, Aalst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tcurious

Newbie
2
07/07/25
0
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/antonela-sexx.html
Vrijdagavond deze dame bezocht. Afspraak gebeurde vlot via WA. Ter plaatse aangekomen was de ontvangst kil, noch een woord, noch een kus. De dame leek op de foto's in haar advertenties. Besloot dan toch boven naar de kamer te gaan met de dame en daar ontdekte ik de reden van de kille ontvangst. De dame spreekt geen woord Engels. Betaald en dan samen op bed gaan liggen. Ze kuste mij en stak direct haar tong in mijn mond, was eerst wat geschrokken. Had dit niet verwacht, is pas mijn derde bezoek aan een Tgirl. Getongzoend en elkaar gestreeld. Daana elkaar afwisselend gepijpt (zonder condoom), 69 en weer elkaar gepijpt. Na een 30 tal minuten vroeg ik om zij mij wou penetreren. Via Google Translate zei ze als ze een goede erectie heb ja. Inderdaad tijdens het pijpen kreeg ze haar klit niet volledig stijf, lengte is dus moeilijk te zeggen Dan maar elkander weer afwisselend gepijpt en is ze klaargekomen (een paar druppels) in mijn mond. Heeft mij daarna nog handmatig bevredigd. Daarna maar klaar gemaakt en vertrokken wegens de communicatie problemen.
Goede ervaring en voor herhaling vatbaar. Nam haar tijd en was de afgesproken tijd binnen (1 uur).
Denk dat ze een pruik of extensions heeft. Tijdens het piijpen heb ik haar hoofd eens vastgenomen en voelde daar een soort haarspeld. Ze trok wel onmiddellijk zachtjes en vriendelijk mijn handen weg.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan