Recensie Antonella, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BriceWellis

Vaste klant
143
05/05/24
108
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/latina-hot-big.html
Totale kosten (in euro)
100
Vrijdagavond met deze Braziliaanse schone afgesproken in een Love hotel tussen Genk en Hasselt.
Thuis voorbereidingen getroffen om bottom te zijn, eerste keer voor mij.
Antonella is zoals op de foto's , spreekt nagenoeg geen Engels, alles via google translate.
Prima kamer met airco en spiegels boven het bed.
Niet echt wat afgesproken hoe en wat alleen nog gevraagd via WA of ze ook doet zoenen, dat was Yes (maar dat wil ook niet altijd wat zeggen)
Betaald voor 30 minuten en ze kwam meteen tegen me aan staan en begon lekker te tongzoenen, na enkele minuten op bed beland, verder met vrijen even later ging haar kleding uit en werd met 69 begonnen, daarna wilde ze 69 wisselen van zij-ligging naar ik onder en zij boven, lekker en goed uitzicht in de spiegel boven het bed.

Daarna ging ze een condoom pakken en zei ze "I fuck you?" , ik terug OK, wel eerste keer doe je rustig aan, werd wat poppers aangeboden en ik moest in doggy plaatsnemen
Ze begon rustig aan en wisselde af met wat hardere periodes, en kustte me in m'n nek.
Positie werd gewisseld van doggy naar plat liggend op m'n buik en daarna wilde ze me tegen de muur nemen, ze leek er zalf ook van te genieten en even later is ze klaargekomen, zeg dat ook toen ze het cd afdeed...

Dan op bed gaan zitten heb ik haar even gepijpt, vervolgens op bed , tongzoenen (waarbij ze me op verzoek paar keer in mijn mond spuugde, vind ik mega geil) en nog even 69 en heeft ze me met de hand klaargemaakt, over haar borsten gespoten.

Na opgefrist afscheid genomen, nog even gevraagd hoe lang ze nog zou blijven, vertrekt a.s. maandag.

Hele leuke geile date gehad met deze mooie lange vrouwelijke ts, als ik een minpuntje moet benoemen , ik merkte bij het zoenen wat stoppels en heeft een beetje schaamhaar, ik heb het liever helemaal glad.

Herhalingsgevaar : ja

Terug
Bovenaan Onderaan