Recensie Antonella Prazeres 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel slechte service. En heel rot karakter. Superdiva. Wreed. Heeft schuw van het werk. Walgt van haar eigen penis. Dus ze wilt niet echt klaarkomen en heeft een hekel aan actief zijn(als ze dat al doet)

Echt de barslechtste ervaring die ik ooit gehad heb. Zo slecht dat ik voor jou een profiel gemaakt heb om je geld te besparen.

Vergeet ze. Heeft negatieve punten op 10.
thanks man ! wordt geapprecieerd
 
Heb haar een keer bezocht ze was actief en heeft een redelijke size heeft me flink te grazen genomen ze is wel wat zakelijk maar warmt op als je een praatje maakt, kust niet en is liever een post op denk ik maar ze is wel een eew mooie dame...ze neemt niet echt de tijd om je op te warmen en ramt hem van nul naar 100.toen ik daar over klaagde snaarde ze terug daar kwam je toch voor...
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16cm
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heel slechte service. En heel rot karakter. Superdiva. Wreed. Heeft schuw van het werk. Walgt van haar eigen penis. Dus ze wilt niet echt klaarkomen en heeft een hekel aan actief zijn(als ze dat al doet)

Echt de barslechtste ervaring die ik ooit gehad heb. Zo slecht dat ik voor jou een profiel gemaakt heb om je geld te besparen.

Vergeet ze. Heeft negatieve punten op 10.

Paar punten om de slechte scores te rechtvaardigen.

Wou niet pijpen zonder terwijl toch afgesproken en gedouched thuis en nogmaals daar.
Wou niet lang actief zijn want ze vond dat niet haar rol als vrouw.
Wou niet zo graag gepijpt worden want ze werd niet graag opgewonden met haar penis. Vond ze te mannelijk.
Denkt dat ze gods kado is aan de wereld en heeft een enorm grootheidscomplex. Pure narcist. Vermoeidend genoeg voor mij om het uur vroeger stop te zetten. Een van mijn slechtste dates ooit. En ze krijgt alleen 1 ster omdat 0 sterren niet kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan