den draaier
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
Jonge Roemeense met schots rokje, guitige kaakjes & schoolmeesterbrilletje.
Had iets ervoor geen aandacht voor de straat omdat ze met Julia op stoel 1 druk aan t praten was...
Kwam voor een quicky, no problem sir.
"Gaat u maar" een paar woordjes perfect nederlands kan ze - ze beweert hiet 6 maand te zijn.
Verwees me door naar lavabo & deed zelf een wasje boven de wc.
Ze zat al naakt & druk grappend over "your to big dick" te wachten op bed.
Veel te kleine rooie condoom erover & ja pijpen kan ze lekker, zoenen doet ze niet & t poesje mag je alleen supperzacht aanraken ( na nagelcontrole)- al schoof ik er wel ook vlot 2 vingers in. - nat was t. Professioneel nat - dat was er dus op de toilet gebeurt...slim kind.
Super zachte huid...
Alles liep.eerlijk & fijn tot ze in cowgirl bovenop kwam...
Als ze denk dat ik ze in haar kutje neuk, terwijl ze gewoon haar hand strak rond mijn lul houd... dan denkt ze dat ik nog in sinterklaas geloof...
Weg sfeer, weg vertrouwen, weg klik, weg goesting, weg spanning & weg gesmeten geld...
Herhalingsgevaar Null, komma null
Gisteren zat ze blijkbaar op de 5 & toen waren er andere die ze wel leul konden neuken..
Het kan niet altijd feest zijn.
Had iets ervoor geen aandacht voor de straat omdat ze met Julia op stoel 1 druk aan t praten was...
Kwam voor een quicky, no problem sir.
"Gaat u maar" een paar woordjes perfect nederlands kan ze - ze beweert hiet 6 maand te zijn.
Verwees me door naar lavabo & deed zelf een wasje boven de wc.
Ze zat al naakt & druk grappend over "your to big dick" te wachten op bed.
Veel te kleine rooie condoom erover & ja pijpen kan ze lekker, zoenen doet ze niet & t poesje mag je alleen supperzacht aanraken ( na nagelcontrole)- al schoof ik er wel ook vlot 2 vingers in. - nat was t. Professioneel nat - dat was er dus op de toilet gebeurt...slim kind.
Super zachte huid...
Alles liep.eerlijk & fijn tot ze in cowgirl bovenop kwam...
Als ze denk dat ik ze in haar kutje neuk, terwijl ze gewoon haar hand strak rond mijn lul houd... dan denkt ze dat ik nog in sinterklaas geloof...
Weg sfeer, weg vertrouwen, weg klik, weg goesting, weg spanning & weg gesmeten geld...
Herhalingsgevaar Null, komma null
Gisteren zat ze blijkbaar op de 5 & toen waren er andere die ze wel leul konden neuken..
Het kan niet altijd feest zijn.