Recensie Antonia, Den Haag, Geleenstraat 110p k11 4,06 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tja, Ook bij deze dame geweest. 100 euro gelapt om het een beetje leuk en uitdagend te krijgen maar in minder dan 20 min stond ik weer buiten. Het was zeker niet slecht. Dame is knap, goede body en best vriendelijk. Technisch is het allemaal prima wat ze doet. Maar het was een rechte lijn naar de finish. In voetbaltermen: halverweg rechterrijtje, geen degradatiegevaar.
Voordeel is dat je wel bevredigd naar huis gaat en je in de auto al afvraagd wat je net gedaan hebt. Zo vluchtig. Geen geile gedachten en herinneringen. Pure ontspanning.
 
Ja ik zei het toch zij is echt een klokkijster, zij focust meer op de tijd, ik hou niet van zulke dames.

Zo goed vind ik haar lichaam niet eens, zij heeft geen kont of tieten. Zonder make-up ziet ze er waarschijnlijk heel anders uit. (lelijk)

Je legt € 100,00 voor minder dan 20 minuten dat verbaast mij niks, voor dat bedrag had je bij andere dames een veel betere service kunnen krijgen. Voor mij is het gewoon een TMM.
 
Lelijk is ze zeker niet.. maar heeft zichzelf gewoon snelle makkelijke service aangewend.
Ik gok dat de meeste mannen die bij haar komen al heel snel tevreden zijn, en ook niks extra van haar kant verwachten.
Gewoon heel simpele rechttoe-rechtaan seks.. 3 min ff snel pijpen, 3 min neuken.. en hop de volgende.
Met aan en uitkleden erbij en 2min beleefdheidspraatje en aan en uitkleden zit je dan pressies aan de 10 tot 15min.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week sinds een jaar of 4 weer in de Geleenstraat geweest, niet veel moois gezien totdat ik in de passage liep en een jong en lekker wijf achter het raam zag. Ze stelde zich voor als Antonia. Ze pijpt prima, de seks is ook wel goed, moest wel weer wennen aan het condoom. Voelde allemaal wel heel zakelijk aan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij deze lieve dame geweest en ik kan melden dat ze een goede indruk achter heeft gelaten, damn!

Vind haar een mooie verschijning, schoon en relaxed.

Kwam binnen ff een praatje ze speelde een beetje door voor mij te staan en pakte mijn handen om haar slip uit te trekken, zal wel een standaard show zijn en als dit niet zo is vind ik het alleraardigst van haar, het was in ieder geval geil!
Ik belande op bed en zij ging op mijn borst zitten (billen richting mij) en begon mijn klavots op sterkte te brengen, vervolgens kwamen haar intieme delen boven mijn gezicht en slurpte ze hem naar binnen.

Toen werd het tijd om intiem te gaan en dat was erg prettig, rustig met kusjes over mijn lichaam kwam ze op naar mijn nek met haar mond en drukte ze hem zachtjes naar Binnen. Het ging heel, tja bijna sensueel, lekker in ieder geval. Ze bouwde het op en zij en ik genoten er echt van (Al kan ik niet voor haar spreken).

Dat ze op de tijd let, tja uiteindelijk spreek je de voorwaarde vóór binnenkomst af en zeuren over klokkijken… iedereen wil bij overwerk doorbetaald worden, daarnaast geeft ze het alleen maar aan en heb je de keuze voor een langer verblijf.
Lieve, leuke en geïnteresseerde dame die het je gewoon naar de zin wil maken.
Zij gaat mij terugzien en ik zou jullie haar als bezoektip mee willen geven.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Geleenstraat Antonia bezocht.
Antonia zag er vreselijk mooi uit.
Pijpen deed ze erg lekker
Vrij kort normale positie en daarna handjob.
Met Handjob kwam ik erg snel klaar.
Wat ik minpunt vind van Antonia, dat alles snel moet.
Ik weet er 2 bij Doubletstraat die kwa service stukken beter zijn dan Antonia, maar zien minder mooi uit dan Antonia.
Dat zijn Tatjana en Bibiana bij Doubletstraat , die 2 hebben betere service dan Antonia.
 
Ik heb haar jaren geleden ook met regelmaat liggen pompen, maar ik loop haar raampje tegenwoordig met plezier voorbij. Ja ze is lekker, maar ik wil wel op mn gemak kunnen neuken. Niet al dat gehaast. Dan ben je bij haar aan het verkeerde adres haha.
 
Ik ben dat ook niet meer gewend dat gehaaste gedoe. Mij ziet ze ook niet meer.
Niet dat ze daar wakker van zal liggen, ze heeft klanten zat.
Ik bezoek Antonia heel zelden.
Ikdenk dst ik Antonia ook niet meer ga bezoeken.
Dat gehaast vind ik ook niet fijn
Ze is bloed mooi , maar jammer dat alles bij haar snel moet.
Beter naar Doubletstraat gaan, daar weet ik 2 dames die veel beter zijn dan Antonia.
Dat zijn Tatjana en Bibiana.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Antonia heb ik een tijdje geleden ook eens bezocht. Het repertoir werd toen ook snel afgewerkt. Ik werd daar toen gespannen van. Pijpen was niet bijzonder en vrij ondiep. Aan neuken ben ik niet toegekomen.
 
Rode draad hier is dat de meeste de 20min niet halen als ik het zo lees. Jammer hoor, als ze wat minder gehaast was geweest had ze vast betere recensies gehad, en komen de klanten ook nog weer eens terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan