Recensie Antonia, Eindhoven (voorheen Apeldoorn, Alkmaar, Leiden) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assguardian

Newbie
17
27/10/21
25
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/5256004-antonia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Laat ik maar met de deur in huis vallen, absoluut geen aanrader!

Afspraak was snel gemaakt via Whatsapp, eenmaal aangekomen bij het adres werd ik ontvangen door dvp in de galerij. Na begeleiding naar het appartement werd het meteen heel zakelijk. "How long? Okay pay first. Clothes off." Ik gaf aan dat ik wat zenuwachtig was en dat we uur hadden maar daar werd niks mee gedaan. Dvp was stil, steilloos en ronduit saai. De condoom werd gepakt en met de mond om de jongeheer gedaan. Die was door de kille bui van de dame nog totaal niet enthousiast geworden, dus besloot ik haar maar eerst te verwennen. Dit was het enige goede aan de date. Zij leek er ook heerlijk van te genieten maar vlak voor het hoogtepunt kapte zij het af. Alhoewel squirting staat aangegeven op de adv laat ze dat dus niet gebeuren. Net zoals andere mogelijkheden als zoenen en pzc. Vervolgens moest ik, met de semi enthousiaste jongeheer, haar doggy nemen. De switch ging zo mechanisch dat de enthousiasme weer weg was. Ik vroeg haar mij te pijpen maar dat wilde ze niet meer. Ze ging vervolgens wild, stil en steilloos met de hand aan de gang. Het is een wonder dat dat nog iets deed waardoor we het snel missio konden afmaken. Totaal emotieloos, keek me niet eens aan. De jongeheer en ik waren er duidelijk klaar mee en kwam wellicht uit nood klaar. Ik kreeg een doekje, kleren gingen weer aan en toen stond ik buiten na nog net geen 40 minuten...

Wees gewaarschuwd
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/5256004-antonia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Waardeloos. Ik had een afspraak gemaakt met een andere dame (dat profiel nu niet meer actief) maar het bleek deze te zijn. Ontving in Apeldoorn. Alle kleding van haar bleef aan en gelijk de condoom om mijn slappe lul. Even gepijpt en daarna neuken. Ik kon er niet echt warm van worden, totaal ongeïnteresseerd. Gezegd dat ze maar doggie moest gaan zitten. Ik kreeg er gewoon een half slappe lul van. Uiteindelijk heeft ze me met condoom klaar getrokken....

Lopende band werk, zo snel mogelijk afwerken. Geen aanrader
 
Verschrikkelijke dame. Voor 30 minuten afgesproken, maar binnen 10 minuten weer buiten. Wel €100 kwijt aan deze oplichtster.

Totaal ongeïnteresseerd. Kleren (bh) bleven aan. Ze probeert je zo snel mogelijk af te werken. Vlugge blowjob en daarna zei ze doggy en wilde ze dat ik klaarkwam. Ik zei dat ik voor een half uur had betaald, maar daar wilde ze niets van horen. Daarna stopte ze en wilde ze me alleen nog aftrekken.

Van tevoren ook een aantal zaken afgesproken via WhatsApp, was geen probleem maar bij aankomst was het antwoord 'is extra'.

Wees gewaarschuwd voor deze dame! Helaas heb ik het forum te laat ontdekt anders hadden de slechte reviews me kunnen behoeden voor deze oplichtster.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan