Recensie Antonia, Eindhoven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Vaste klant
123
26/08/22
143
13
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4583165-antonia
Totale kosten (in euro)
200
Korte samenvatting: Roemeense afwerksex!!!!
Deze komt in mijn top-3 van slechte ervaringen!

Ik heb deze dame bezocht toen ze eerder deze week ik Tilburg was.
Het maken van de afspraak ging vlot en ik kon het adres ook eenvoudig vinden.
Ik werd ontvangen in een kamer met 2 bedden. Mijn date deed de deur open en haar vriendin lag op haar buik op bed met haar telefoon te spelen.
De communicatie ging in het Engels, maar was beperkt tot standaardvragen als "where do you live", "what is your work" en natuurlijk "how long will you stay".
Toen ik zei dat ik een uur wilde blijven en haar 200 euro gaf, vroeg ze of ik geen trio wilde met haar vriendin. Ik hoefde "maar" 100 euro bij te betalen. Dan kreeg ik 2 dames, maar de tijd werd gehalveerd naar een half uur. Daar had ik geen interesse in.
Tijdens het hele gesprek bleef de vriendin op haar buik op bed liggen. Ze kwam niet overeind en nam zelfs niet de moeite om haar hoof om te draaien.
Ik ging me uit kleden en vroeg of ik kon douchen. Dat kon en ik werd naar de badkamer geleid. Daar begon het drama.......
In de wc zat bruin water. Ik heb maar niet gekeken of er ook nog een drol in lag.
De vloer van de badkamer was vrij nat en het matje op de grond voor de douche was kletsnat.
De douche zag er redelijk uit, maar ik kreeg een vochtige (bijna natte) handdoek met vlekken (!!!!) om me mee af te drogen. Helaas merkte ik dat pas op toen ik de douche uit kwam. Als ik dat van tevoren had geweten, was ik niet gaan douchen. Maar ja, ik was nat en wilde toch droog worden.
Terug in de slaapkamer kreeg ik de opdracht op bed te gaan liggen. Ik ging op bed zitten en wilde eerst even met mijn handen het lichaam van mijn date verkennen. Die stond nog in slip, bh en topje voor me. Ze deed zelf haar topje en bh uit, kwam met haar hangtieten voor me staan en zei weer dat ik moest gaan liggen. Toen ik bleef zitten en haar slipje uit wilde doen, stapte ze opzij, deed zelf haar slipje uit, zei me weer dat ik moest gaan liggen en vroeg of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden. Het was duidelijk niet de bedoeling dat er iets van een voorspel zou komen.
Ondertussen lag haar vriendin nog steeds op het bed naast ons. Ik vroeg of dat de bedoeling was en gaf aan dat ik dat niet prettig vond. Mopperend in het Roemeens vertrok de vriendin naar de badkamer.
Ik ging op mijn rug liggen en het condoom werd om mijn slappe lul gedaan. Tja, er was nog niets gebeurd waar ik opgewonden van werd en mijn jongeheer was dus nog in een diepe slaap. Vervolgens ging ze pijpen en dat deed ze niet slecht. Zodra de gewenste stijfheid bereikt was, stopte ze en kreeg ik de vraag in welke positie ik wilde neuken. Dat werden cowgirl, gevolgd door missio en afgemaakt in doggy. Ze heeft wel een geil lijfje, dus het duurde niet lang totdat het condoom gevuld was. De dame had kennelijk niet gemerkt dat ik klaargekomen was en op de een of andere manier lukte het me om nog een minuutje door te neuken.
Daarna werd het condoom verwijderd, de dame stond op en ging zich aankleden. Verbouwereerd lag ik op bed. Was dit het dan?
JA......dit was het.
Ik heb een minuutje op bed gezeten en zag hoe mijn date de vuilniszak uit de vuilnisbak haalde, dat haar vriendin uit de badkamer kwam en dat beide dames gezellig gingen kletsen met elkaar. Ik deed er dus niet meer toe.
Ndat ik me aangekleed had, kreeg ik een afscheidskus op de wang en kon ik gaan.
Inclusief douchen ben ik 15 minuten binnen geweest.
Terug in de auto heb ik flink gevloekt......waarom leer ik het nooit?!?!
Ik ga weer proberen om weg te blijven bij die Roemeense huppeltrutjes. Kijken hoe lang dat gaat lukken

Terug
Bovenaan Onderaan