Rudiderbumzer
Newbie
Ik heb laatst ook nog eens van Antonia (zo stelde ze zich toch voor) kunnen genieten. Op een heerlijke middag zat ze haar potentieel clientele vanaf het verhoogde bed te beloeren. Toen ze rondliep en wat ijsberen aansprak kwam ze ook bij mij voorbij. Ze zette zich op de rand van de zetel en begon wat te babbelen en onder de handdoek te friemelen. Ze kwam dicht tegen mij aanzitten en gaf een heerlijke zoen. Ze vroeg of ik mee wilde komen naar haar plekje in de tuin en ze zou mij een heerlijke langzame en diepe pijpsessie geven. Antonia heette ze .. ze vertelde dat ze van Moldavie kwam (niet Roemenie). Na nog wat heerlijk te hebben gezoend en wat gefriemel van haar vroeg ze me om mee te komen naar haar plekske. Ze had van mij al met wat oraal voorwerk mogen beginnen .. maar ja ... of je nu op de ligstoel bij het zwembad wordt gepijpt of op het ligbed .. je bent in beide gevallen lekker buiten en dat is toch waar het uiteindelijk om gaat als het weer het toelaat ... een heerlijke pijpsessie in de open lucht.
Nu .. pijpen kan ze inderdaad als een van de beteren .. heerlijk diep en langzaam, heerlijk haar tong het werk laten doen langs de eikel en de handen voornamelijk gebruiken voor het strelen van de ballen.
Na een paar minuten had ik wel zin om wat te neuken. Die meid zoent heerlijk en dan is een heerliike wip in de missionarishouding of zij rijdend heerlijk. Dat is pas echt GF6 van de bovenste plank.
Na een minuut of 10 en een tweetal standjes heb ik gevraagd om het condoom eraf te doen en mij op een heerlijk natuurlijke manier klaar te maken. Geen probleem .. ze nestelt zich weer tussen mijn benen en zuigt hem af tot alles verdwenen is. Wat een orgasme !
Nu .. pijpen kan ze inderdaad als een van de beteren .. heerlijk diep en langzaam, heerlijk haar tong het werk laten doen langs de eikel en de handen voornamelijk gebruiken voor het strelen van de ballen.
Na een paar minuten had ik wel zin om wat te neuken. Die meid zoent heerlijk en dan is een heerliike wip in de missionarishouding of zij rijdend heerlijk. Dat is pas echt GF6 van de bovenste plank.
Na een minuut of 10 en een tweetal standjes heb ik gevraagd om het condoom eraf te doen en mij op een heerlijk natuurlijke manier klaar te maken. Geen probleem .. ze nestelt zich weer tussen mijn benen en zuigt hem af tot alles verdwenen is. Wat een orgasme !