WHEM Antonia - Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik trof de dame aan van de laatste advertentie foto 5 in de zwarte body zo ontvingen ze mij.
Het is geen onaardige dame maar op de automatische piloot.
Eerder had ik al een afspraak gemaakt met een collega met wie ze samen ontving hier had ik een goede ervaring die maakte het uur vol.
Dus hier ook een uur geboekt, dit was mijn fout na 40 minuten stond ik weer op de stoep.
 
Ik trof de dame aan van de laatste advertentie foto 5 in de zwarte body zo ontvingen ze mij.
Het is geen onaardige dame maar op de automatische piloot.
Eerder had ik al een afspraak gemaakt met een collega met wie ze samen ontving hier had ik een goede ervaring die maakte het uur vol.
Dus hier ook een uur geboekt, dit was mijn fout na 40 minuten stond ik weer op de stoep.
Wie was die collega? ?
 
Maar voor een 30min is ze wel waard om af te spreken? Gezien ze als automatische piloot is ingesteld.
Haar korte filmpjes op kinky trekken me wel aan. Mooie borsten! Trouwens hoe is der hygiëne? Mag je der beffen?
 
Een week geleden probeerde ik met deze dame (Natalie) afspreken. Ik vond haar stem mooi, ze gaaf me de straat, maar toen ik daar was zette ze haar telefoon uit en ik wachtte 10-15 minuten op haar. Dan ging ik gewoon weg. Wat was dat? Wat een raar gedrag!
 
Een week geleden probeerde ik met deze dame (Natalie) afspreken. Ik vond haar stem mooi, ze gaaf me de straat, maar toen ik daar was zette ze haar telefoon uit en ik wachtte 10-15 minuten op haar. Dan ging ik gewoon weg. Wat was dat? Wat een raar gedrag!

ik ben geweest en heb meteen spijt, ze doet alles volgens automatische piloot.
Niks is waar van haar filmpjes
 
For some reason, when you fly in a plane, you don't mind the autopilot. And from a prostitute you expect sincere love at first sight. It is strange that such important guys sit on the forums, perhaps they have nothing else to do in this life.;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan