Antwerpen verbiedt het maken van foto's en filmpjes in het Schipperskwartier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dogielover

Vaste klant
Forumpionier
200
03/07/21
418
14
Dit moeten ze ook hier doen. Door die drone eikel heb ik heel Q1 alleen maar prive-ontvangsten gedaan. Leuk is het maar mn budget ging er te hard doorheen en die eikel filmde overal, ook privehuizen enz.

Regelmatig zie ik ook mannen met hun mobiel scrollend door geleen/ doublet lopen: nerveus word ik ervan maar ik loop soms ook weleens achter die mannen aan om te zien of ze filmen en dat is nooit zo.

Iemand die dit niet normaal vind is zelf niet normaal meer.
Moest ik er rondlopen en zie iemand filmen of foto maken ga ik er achteraan.
Ja same here maar tot nu toe niet meegemaakt behalve die tijger drone gast. Ik vind het jammer dat de politie hem heeft opgepakt en niet door gasten die hij op youtube gooide en hun levens verziekte. Maar ook dat hij de identiteit liet zien van de dsgirls meiden en van karina home ook. Wel mooi dat er een herkenbare foto van zn gezicht is gedeeld

Volgens mij is fotograferen in de Haagse raambuurt ook niet toegestaan.
Politie zal je er in ieder geval op aanspreken.
Ja maarja politie doet er verder niets mee. In NL boeit het de politie alleen als ze er geld mee kunnen binnenhalen of bij erge misdaden zoals geweld of dreiging van geweld maar dvp's filmen. In alle jaren dat je door geleen loopt, hoe vaak heb je politie gezien die mannen aanspreekt op filmen?

In het openbaar heb je nooit zomaar HERKENBARE foto's mogen maken van personen. En als je toch straatfotografie doet met personen erop, moet je officieel altijd toelating of goedkeuring vragen.

Veel mensen denken nog steeds dat je op straat zomaar alles mag fotograferen, maar dat is niet zo. Zeker geen personen, en sommige gebouwen of locaties mag je ook niet of niet zomaar fotograferen.

Dus zomaar wat fillmen of fotograferen in het SKW is en was altijd al een no-go. Zo goed als zeker altijd personen herkenbaar.

Zo mag je officieel al een tijd geen foto's meer maken in de haven waarop de kerncentrale van Doel zichtbaar is, en in Parijs mag je 's avonds geen foto's meer maken van de Eifeltoren wegens de nieuwe verlichting die erop hangt.

Om zo maar 2 voorbeelden te geven.

Het zijn vooral al die toeristen dat er fotos komen maken en videos... beter verbannen zo'n mensen...
In brussel nog erger gaan schaamteloos binnen met een verborgen camera en droppen het op tik tok,al enkele filmpjes zo zien paseren.....

Terug
Bovenaan Onderaan