WHEM Anuska, Oostende (voorheen Genk)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fusion

Wandelaar
29
26/04/22
10

Ik kan niks over deze dame vinden. Ook niet met reverse image.
Enorme tieten en verder niet te fors. Biedt GFE maar zonder tongzoenen. Prijs per uur is redelijk.
Wilde bijna contact opnemen, maar twijfel.
 
Zojuist terug van een deceptie met Anuska, gisteren app contact gehad, ze reageerde snel en correct, en meteen een afspraak gemaakt voor 11:00 vandaag.
Aangekomen bij het hotel waar ze een kamer zou hebben, bericht gestuurd om 11:00 en de opdracht gekregen om naar binnen te gaan en door te lopen naar achteren, op het moment dat ik door de deur binnen kwam werd ik meteen aangesproken door een medewerker van het hotel die vroeg waar ik voor kwam, zei dat ik een afspraak had met iemand en werd verzocht om aan een tafel plaats te nemen, hiervoor bedankt en gezegd dat ik wel buiten zou wachten en voor het hotel op een bankje plaatsgenomen. terug aan het appen met haar en ze vond het vreemd dat ik niet aan tafel was gaan zitten, onderbuik gevoel was compleet! Daarop stuurde ze een app dat als ik niet naar binnen kwam haar tijd aan het verdoen was en daarop werd ik meteen geblokkeerd. Gelukkig was het redelijk dichtbij, maar van dit soort types...... Overigens was het app contact gisteren allemaal in het correct Nederlands, om 11:00 was het in het Engels, hoeft verder niets te zeggen natuurlijk maar werkt wel mee aan het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.
 
Ik ben bij haar in Lommel geweest ook in een hotel.
Ongeveer precies hetzelfde meegemaakt als bovenstaande, maar tegen mij appte ze dat ik naar de 1e verdieping moest komen.
Met een smoesje ben ik daar geraakt. Maar ik wilde eigenlijk omdraaien. Denk dat er toch iets anders voor me dacht...
Eenmaal op de kamer kwam er een dame tevoorschijn die volgens mij echt wel de dame van de foto's is.
Ze was heel vriendelijk maar ik had er geen klik mee. Het lag niet aan haar.
Denk doordat de klik miste ik het ook niet echt iets vond.
 
Zojuist terug van een deceptie met Anuska, gisteren app contact gehad, ze reageerde snel en correct, en meteen een afspraak gemaakt voor 11:00 vandaag.
Aangekomen bij het hotel waar ze een kamer zou hebben, bericht gestuurd om 11:00 en de opdracht gekregen om naar binnen te gaan en door te lopen naar achteren, op het moment dat ik door de deur binnen kwam werd ik meteen aangesproken door een medewerker van het hotel die vroeg waar ik voor kwam, zei dat ik een afspraak had met iemand en werd verzocht om aan een tafel plaats te nemen, hiervoor bedankt en gezegd dat ik wel buiten zou wachten en voor het hotel op een bankje plaatsgenomen. terug aan het appen met haar en ze vond het vreemd dat ik niet aan tafel was gaan zitten, onderbuik gevoel was compleet! Daarop stuurde ze een app dat als ik niet naar binnen kwam haar tijd aan het verdoen was en daarop werd ik meteen geblokkeerd. Gelukkig was het redelijk dichtbij, maar van dit soort types...... Overigens was het app contact gisteren allemaal in het correct Nederlands, om 11:00 was het in het Engels, hoeft verder niets te zeggen natuurlijk maar werkt wel mee aan het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.
Absoluut te mijden. Maakte een paar dagen geleden een afspraak. Er leek iets mis te zijn met de ontvangst want de berichten kwamen moeilijk door. Een normaal iemand gaat dan uit van een technische stoornis of iets dergeljiks , maar deze reageerde gepikeerd met ' i told you several times before...' gevolgd door een niet erg vriendelijke formulering. Had het toen al moeten afbreken , maar ik dacht op dat moment niet met m'n grootste hoofd. Aangekomen (Denderleeuw ) ga ik de hal binnen van het flatgebouw waar ze een appartement huurde en zend een arriveringstekst. Minuten gaan voorbij en ik zend nog een tekst. Na nog eens minuten komt er een kleine tekst door : 1st floor. Op naar de eerste verdieping. Ze doet open met een donderwolk van een gezichtsuitdrukking. Ik ga toch binnen ( dat verraderlijke kleine hoofd ) Eens binnen begint deze ' dame 'me op gedempte toon uit te schelden : I told you not to make noise ( blijkbaar om iets of iemand niet te storen ) Ik probeer stil uit te leggen dat er blijkbaar een gestoorde ontvangst in haar gebouw was , maar ze duwde me agressief richting een kamer. Eindelijk begon mijn verstand de bovenhand te krijgen en was de limiet van m'n toch zacht en begrijpend karakter bereikt. Ik maak rechtsomkeer naar de deur richting hal. Ik slaag er nog juist in de sleutel om te draaien en de deur half open te trekken voor deze gekkin me bij m'n jas grijpt en me met volle geweld probeert terug binnen te trekken , " give me my..." ( ik veronderstel ' money ' )sissend. Gelukkig is een 65 kg wegende furie geen match voor een stevig iemand als ik : ik wring me los , de hal in , en trek de deur stevig dicht. Trap af en naar buiten. Eén van de wildste dingen die ik ooit meegemaakt heb in dit milieu.
 
Laatst bewerkt:
Oei, contact mee gehad maar stopte zelf halverwege afspraak maken… wegblijven dus.
Ik heb mijn ervaring met haar zo gedetailleerd mogelijk weergegeven , omdat het zo hallucinant was. Anderen hadden blijkbaar ook wel moeilijkheden ondervonden , maar niet zo extreem. Hier en daar ook een meer positieve ervaring , als ik het mij goed herinner. Ik herken sommige foto's dus ze moeten wel van haar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan