Recensie Any, House of Pleasure, Ophoven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sinusibis

Wandelaar
Forumpionier
31
29/06/21
16
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/any-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Van de week op goed geluk afgereisd naar HoP en voor Any gekozen. Voornamelijk vanwege haar flinke voorgevel en omdat de rest van het aanbod me niet persé beviel. Ze spreekt nauwelijks Engels dus communiceren was lastig. Haar voorgevel is puur natuur en heerlijk zacht. Na het verplichte wasje begon ze me meteen te pijpen (zc) en dat deed ze prima, doch routinematig. Daarna deed ze gelijk condoom erover en ging ze op me zitten. Ik had het gevoel dat ze het zsm wou afmaken. Heb haar maar met google translate duidelijk gemaakt dat het wat rustiger aan mocht. Beffen mocht wel, vinger erin niet. Zoenen was ook wat teveel gevraagd en tongzoenen al helemaal. Ze was ook de hele tijd bezig met doekjes, dat haalt voor mij de sfeer er totaal uit. Had het gevoel dat ze het vooral voor het geld deed en niets anders. Bij sommige DVPs merk je dat ze het leuk vinden en soms zelfs geil. Maar deze meid was er puur voor het geld. Conclusie; heerlijke borsten, matige seks. Herhalingsgevaar 0.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Begin augustus ook bij HOP geweest & voor Any gekozen.

Had een andere ervaring, inzet was prima van haar kant. Ze heeft een leuke (natuurlijke) boezem en prima achterwerk. Jong moeder geworden, maar is bijna niets van te zien. Ze is slank & strak. Zoenen deed ze wel, tongzoenen niet.

Ze spreekt een beetje Engels, maar niet zo goed dat je hele gesprekken met haar kan voeren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan