WHEM Anya, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

azn2007

Vaste klant
Forumpionier
222
01/07/21
249
24
Mij te prijzig, maar hallelujah wat een lekkertje.

 
Gruwelijk lekker hè, exact het antwoord op mijn voorkeuren. Vind alleen de booker een beetje dubieus, met standaard whatsapp reply etc.
Alsnog twijfel 😭

Er is er nog een dame, ik zie het als haar lieve zusje. Zara.
 
Ken dat forum niet, ff zoeken.
Het is een Italiaanse site. Foto search leverde het op. Lijkt me vooral een advertentie site. De beide dames hebben in hun advertentie wel recensies staan, maar deze zijn afgekapt. Weinig info behalve bevestiging dat de dames op de foto's lijken en dat het makkelijk afspraken maken is. Om de complete recensies te lezen moet je je registreren.

Ter info:
 
Laatst bewerkt:
@Deckx thats quick work i ended up in the same place but prob after you should of just come here :LOL: These 2 ladies are stunning I tried to sign up to read the full Italian reviews, trying to arrange an appointment but might have to wait till next week hope they stay around for a little while if its genuine.
 
I visited Anya a few weeks ago I was happy with my choice she is super petite and short than I thought, it was a nice 1 hr date in a know hotel and she works with her friend Lola/Zara. I don't see the ad online anymore so I won't leave a full review but she did 1hr cim and looks just like in the photos with loads of tattoos. Not sure if she will be back.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan