Recensie Apple, Antwerpen. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gallant

Stamgast
Forumpionier
426
08/07/21
194
17
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-experience-in-antwerpen.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dat is zo lang geleden dat ik zo'n heerlijke massage heb gehad van een Thaise! Was top! Ze is klein maar zeer fijn in alles.
 
Is dat 150 alleen voor massage?

kan je er makkelijk geraken met de auto, én, kan je er ook makkelijk parkeren? Het is al heel lang geleden dat ik nog eens met de auto in Antwerpen rond reed.
 
Gisteren ook eens afgezakt naar antwerpen voor een deugddoende massage.
Apple is echt wel een klein vrouwtje maar superlief en heel knap.
De massage zelf vond ik een van de betere die ik al gehad heb, geen gewrijf maar echt masseren.
Daarna me omgedraaid en hebben we mekaar lekker verwend, tot slot condoompje om en in doggy jasje volgeschoten.
Ga zeker nog eens terug!!
 
Ben er vorige week geweest en had haar vroeger ook bezocht. Half uurtje met extra , maar beetje tegengeslagen …. Heel korte pijpbeurt en neuken doet ze met haar ogen toe ….
 
Ze is echt achteruit gegaan… en ik vermoed dat de vriend ervoor tussen zit. Ik kan ook ongelijk hebben.

Maar ik ga er niet meer, ze was samen met Lin de top Thaise.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog altijd moeilijk om mee af te spreken. Is uiteindelijk toch gelukt (voor de eerste keer sinds covid :))
De prestaties zijn verminderd, is ook meer afstandelijk in de omgang tegenover vroeger (omwille van vriendje ???).
Maar het is en blijft een mooie vrouw en haar massagekwaliteiten zijn nog steeds voldoende.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan